Vanrøgt
Fra : Denise

Dato : 17-04-05 09:48

For info, Katja/Charlotte og andre alias endnu i søgelyset.

Se
http://www.felisforum.dk/viewtopic.php?t=2163&postdays=0&postorder=asc&start
=15
side 2 indlæg af Lisbeth.

Det er utroligt hun kan fortsætte med katte, når hun i den grad vanrøgter
dem

--
Hilsen Denise

Fra : fam. Ager

Dato : 17-04-05 10:52

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side 2 indlæg af Lisbeth.
>
> Det er utroligt hun kan fortsætte med katte, når hun i den grad vanrøgter

jeg er målløs!

ufatteligt at man kan blive ved at køre på den måde, og at der ikke er nogen
der tager sådanne sager seriøst, og gør noget ved det.
håber at det sker nu!

harme hilsner fra marie.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 17-04-05 12:28

> [...]
> håber at det sker nu!
>
> harme hilsner fra marie.
>
> Nå...vanrøgt!!!stakkels hende der afleverede katten her hos mig,hun
snakkede nemlig ikke noget om han var syg,og jeg havde ham kun i knap 3
døgn,så det er godt nok gået hurtigt ned af bakke for den stakkels kat her
hos mig????
Men helt ærligt så følg med på ff og se hvad der sker!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-04-05 12:40

Charlotte skrev
<Men helt ærligt så følg med på ff og se hvad der sker!!>

Det er såmænd ikke nødvendigt at kigge på ff , vi er nogle stykker der nok
skal sørge for at holde folk opdaterede. )

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-04-05 12:55

> [...]
> hos mig????
> Men helt ærligt så følg med på ff og se hvad der sker!!

Charlotte, hvordan får du det til at hænge sammen med at du satte den til
salg i Gul & Gratis den 21, og den blev afhentet hos dig den 27?

Hilsen Nina

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 17-04-05 13:09

> Charlotte, hvordan får du det til at hænge sammen med at du satte den til
> salg i Gul & Gratis den 21, og den blev afhentet hos dig den 27?
>
> Hilsen Nina

Ja det er et godt spørgsmål..
er der mere du vil vide,ellers ring og spørg hende der afleverede katten
her om hvornår hun gjorde det,i har nok allerede hendes nummer..

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-04-05 13:14

"Sascha>>

> Ja det er et godt spørgsmål..
Tak

> er der mere du vil vide,ellers ring og spørg hende der afleverede katten
> her om hvornår hun gjorde det,i har nok allerede hendes nummer..

Det er da ikke nødvendigt, du kender jo svaret og du er jo lige her.
Hvordan er det gået til?

Nina

Fra : Pia Nave

Dato : 17-04-05 13:07

Sascha og Sillemis wrote:

> [...]
> døgn,så det er godt nok gået hurtigt ned af bakke for den stakkels kat her

Og?!?! DU havde stadigvæk ansvaret for katten mens du havde den! Altså
havde DU mindst 3 døgn med en _meget_ syg kat UDEN at gøre noget ved det!
Hvorfor gjorde du ikke noget?!?!
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan leve med dig selv Charlotte!!
Jeg er totalt målløs.....det er lige jeg ryster af arrigskab....
Stakkels, stakkels lille fine mis

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 17-04-05 13:44

> [...]
> Jeg fatter simpelthen ikke hvordan du kan leve med dig selv Charlotte!!
> Jeg er totalt målløs.....det er lige jeg ryster af arrigskab....

Katten fejlede ikke en skid her,han spiste og drak og sprang rundt som
sagt før..
prøv igen..

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-04-05 13:58

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Katten fejlede ikke en skid her,han spiste og drak og sprang rundt som
> sagt før..
> prøv igen..

Dvs. han fik blærebetændelse, blev voldsomt dehydreret, fik øjenbetændelse
og et stafylikokinficeret sår ved halen på køreturen fra dig og til
dyrlægen? Hans kløer voksede sig lange og pelsen dullede sammen? Meget
mærkeligt fænomen.....

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Carina Kristensen

Dato : 17-04-05 15:03

Du er da vist bare mere fuld af lort hva?...
Kan man få aktier i den kattefabrik du har dig???
Synes du selv at det er en god måde at tjene penge på.... tag dog lige at
tænk på andre end dig selv...
Desuden er det slet ikke muligt at en kat kan blive SÅ syg på kun 3 dage -
Jeg fatter heller ikke hvordan fanden du kan leve med dig selv...
Dyremishandlere som dig burde spærres inde... Katte er levende væsner som
dig! De kan bare ikke selv sige at nu vil de til dyrelæge! Derfor burde du
som den ansvarlige for katten sørge for sådan noget!

Bliver så skide sur når jeg læser om folk som DIG Charlotte, som behandler
levende væsner på den måde... du burde få samme tur som den... og værre
til.

Noget helt andet... hvis du endelig skal lave en "fabrik" så gør det med
noget andet end levende væsner.....!

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-04-05 01:36

Denise wrote:

> [...]
> side 2 indlæg af Lisbeth.
>
> Det er utroligt hun kan fortsætte med katte, når hun i den grad vanrøgter

Denise & Marianne,
Jeg har tilladt mig at citere hhv Denises indlæg med link til FF og
Mariannes hjemmeside med tekst fra FF og sammendrag af efterflg
diskussion på FF på fora, hvor jeg ikke mener at have mødt jer.
Budskabet skal ud til evt kattekøbere, som ikke er interesserede i
stamtavler og lignende, og som derfor kunne finde på at opsøge denne
"opdrætter" eller andre BYBs.
mvh Camilla

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-04-05 07:27

Hej Camilla

Det er bare helt fint, den bedste måde at undgå lignenede
situationer er at sørge for at flest muligt ved hvad de risikere, både ved
at købe og sælge der. Den triste historie om Perseren kan også findes på
min hjemmeside www.hellemose.dk

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 18-04-05 08:07

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> wrote in message
> [...]
> Budskabet skal ud til evt kattekøbere, som ikke er interesserede i
> stamtavler og lignende, og som derfor kunne finde på at opsøge denne

Fint Camilla

--
Hilsen Denise