Hvor køber man en 'Kænguru-sele' til katte~
Fra : Sune

Dato : 15-04-05 14:38

Jeg har forhørt mig hos min lokale dyre-pusher og han havde en model til ca. 200kr som nu desværre
er udgået.

Nu vil han sælge mig en til 500kr, men det synes jeg er lige i overkanten også fordi han sikkert kun
ville bestille den hjem hvis jeg lovede at købe den på forhånd uden at have set den først.

Er her nogen som har et link til en butik i København eller en online forretning der sælger billige
kænguru-seler?

Mvh
Sune

Fra : Bettina Hansen

Dato : 15-04-05 14:43

Sune wrote:
> Er her nogen som har et link til en butik i København eller en online forretning der sælger billige
> kænguru-seler?

Zooplus.de har nogle - se under Katzen, Transport, Transportboxen.
De koster 22.90 euro - hertil kommer 4.90 euro i
forsendelsesomkostninger (fast pris uanset hvormeget du bestiller) så
det bliver lige omkring de 200 kr.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Sune

Dato : 15-04-05 14:54

On Fri, 15 Apr 2005 15:42:54 +0200, Bettina Hansen <bettina@chin.dk> wrote:

> [...]
>De koster 22.90 euro - hertil kommer 4.90 euro i
>forsendelsesomkostninger (fast pris uanset hvormeget du bestiller) så

Fantastisk! Svar på 5 minutter!
Lige hvad jeg søgte.

Tak!

Mvh