Modersmælk-erstatning
Fra : dpl

Dato : 15-04-05 11:27

Hejsa
Så er Raisa nedkommet med sine killinger! Fire flotte, store blå
killinger, født mellem midnat og 10 i morges. Nu ville jeg så tilbyde
hende lidt mælkeerstatning til at styrke sig på, og hiver fint min store
bøtte RC pulver frem. Men ak, jeg har forlagt vejledningen, så er der en
der kan hjælpe mig med doseringen? Altså, hvor meget pulver ift. vand?

Jeg kan vel prøve mig frem, men vil lige høre, om der her skulle sidde
en med løsningen?

Hilsen Dorthe, og de 4 små, der nu skal navngives!

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-05 11:31

dpl wrote:
> [...]
> en med løsningen?
>
> Hilsen Dorthe, og de 4 små, der nu skal navngives!

Hej Dorthe

Tillykke med killingerne

2 dele pulver til 3 dele vand.

DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
Skovkatte- og exotic-killinger til salg
www.heart-and-soul.dk

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-05 11:36

Tina wrote:

> Hej Dorthe
>
> Tillykke med killingerne
>
> 2 dele pulver til 3 dele vand.
>
> Mvh

Trækker lige mine ord i mig igen - så ikke, at der stod RC, men bare
modermælkserstatning, og jeg er vant til KMR, men aner ikke, om
blandingsforholdet er det samme for RC, så glem det lige

Mvh
Tina

Fra : Denise

Dato : 15-04-05 12:34

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> en med løsningen?
>
> Hilsen Dorthe, og de 4 små, der nu skal navngives!

Tillykke med killingerne, glæder mig til at se billeder.

Kan ikke hjælpe med RC pulver, kan du ikke ringe til en dyrlæge, eller der
hvor den er købt.

--
Hilsen Denise

Fra : Gainsbourg

Dato : 15-04-05 14:04

Tillykke! Hvilken race er de små - det skulle vel ikke være british
shorthair?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : dpl

Dato : 15-04-05 14:52

Hejsa
Nej, det er små sibirere *smil*.
Jeg kunne alligevel ikke holde mig helt væk med kameraet, så her er et
enkelt "skud" af de små: http://www.sevastopol.dk/images/killinger1.jpg

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Denise

Dato : 15-04-05 17:29

dpl wrote:
> Hejsa
> Nej, det er små sibirere *smil*.
> Jeg kunne alligevel ikke holde mig helt væk med kameraet, så her er et
> [...]

Nåååå, hvor er de små og søde

--
Hilsen Denise

Fra : taina

Dato : 16-04-05 01:10

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Nåååå, hvor er de små og søde

Ja, de er nuttede... men jeg er mere klar til at bortføre moren. Hvor ser
hun dejlig ud

mvh. tina

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 16-04-05 07:53

Hej Dorthe
Tillykke med de små - hvor er de dog bare dejlige

Lotte

Fra : Elwarth

Dato : 15-04-05 14:16

> [...]
> der kan hjælpe mig med doseringen? Altså, hvor meget pulver ift. vand?
>
> Jeg kan vel prøve mig frem, men vil lige høre, om der her skulle sidde en

Hej Dorthe

Stort til lykke med de små
Doseringen er 1 del pulver til 2 dele vand.

Venligst
Dorthe

Fra : dpl

Dato : 15-04-05 14:54

Elwarth wrote:
> [...]
>

> Hej Dorthe
>
> Stort til lykke med de små
> Doseringen er 1 del pulver til 2 dele vand.

Hejsa, tak for det!
Jeg vil afprøve, om hun vil have lidt. Men hun har nu allerede drukket
vand og spist tørfoder, så hun er vist i fin form.
Hilsen Dorthe

PS. Billede af de små: http://www.sevastopol.dk/images/killinger1.jpg