vildkatte
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 15-04-05 06:43

Hej
Jeg er fodervært for adskillige vildkatte.....Nu har jeg opdaget at en af
hunkattene, som jeg kan komme rimeligt tæt på skal have killinger (snart
tror jeg )Er der noget specielt godt jeg kunne give hende her op til hendes
fødsel ? måske noget som ville være ekstra godt for hende, og som hun kunne
tære på hvis hun bliver liggende hos killingerne nogle dage når hun har født
??
hilsen Majbritt

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-04-05 06:47

Hej Majbritt

Et killingerfoder ville være godt, og gerne rigeligt, det giver mormis lidt
ekstra af det hele, så killingerne kan die, uden at hun mister for meget
selv.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 15-04-05 07:14

Hej marianne
Mange tak for svaret, jeg vil købe rigeligt ind til hende idag.Øh er der
ellers noget jeg kan gøre for hende ? har du nogle gode råd..jeg kan jo
desværre ikke få hende med indendørs.(selvom jeg gerne ville, hun er bare så
sød )
hilsen Majbritt

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-04-05 07:14

tjaa hvis du virkelig vil "diske op" for hende, så køb noget
modermælkserstatning og giv hende, det plejer at være et hit hos mødrene
også, og igen det giver hende noget mere af det gode, så hun kan holde til
at amme.

Har du et godt sted hun kan lægge sig hvor der er læ for vind og regn.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi