Sidste nye billeder
Fra : Jane :o)

Dato : 12-04-05 15:43

.... Af vores nu 5 uger gamle killinger...

Som jo var hunner alle sammen... Hi hi...

http://www.janemark.dk/killinger5uger.html

Mvh Jane

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 12-04-05 16:43

> Jane skrev:
> ... Af vores nu 5 uger gamle killinger...
>

> Som jo var hunner alle sammen... Hi hi...
>
> http://www.janemark.dk/killinger5uger.html

Hej Jane

De er ihvertfald ikke blevet grimmere med alderen

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Carina Kristensen

Dato : 12-04-05 16:58

arrrrrj..... kan bare ikke stå for sådan nogen killinger..
Det er med at have noget viljestyrke ellers ville hele min lejlighed bare
være FYLDT med katte....har i forvejen 2 i min 1 værelses..

"Hrönn Samsonardóttir Meyer" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : Denise

Dato : 12-04-05 16:56

Jane wrote:
> ... Af vores nu 5 uger gamle killinger...
>

> Som jo var hunner alle sammen... Hi hi...
>
> http://www.janemark.dk/killinger5uger.html

> Mvh Jane

Ja ihh, hvor er de dejlige, og hvor kan de se uskyldige ud

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-04-05 17:33

Århhh de er altså lige til at få abstinenser af, hold da op hvor er de
dejlige

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Jan Holm

Dato : 12-04-05 23:14

Marianne Hellemose wrote:
> Århhh de er altså lige til at få abstinenser af, hold da op hvor er
> de dejlige

Abstinenser ditto - ved godt det er en kattegruppe men jeg er
helt vild med det billede hvor vuffer leger med mitter Cute..

Når det er sagt så skal jeg ikke leve med abstinenser ret
meget mere. Vi har en meget tyk burmeser dame der
gerne skulle levere den 21 april.

Mvh
Jan Holm

Fra : Carina Kristensen

Dato : 13-04-05 05:06

Det bliver da spændende Jan...
Kunne egentligt godt selv tænke mig at den ene af min hunkatte lige nåede
at
få killinger... meeeen.... 2 katte i en 1 værelses er fint... men en hel
stak til.... tjaa.... det bliver nok lidt for meget... så må pænt tænke
fornuftigt og få mine katte steriliseret til maj.

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 13-04-05 06:57

dybt Suuuuuk.................... killinger..........
......... hvor er de dejlige...........

mvh Cindie som drømmer om at få flere katte, men desværre ikke har pladsen
til det

Fra : Kate

Dato : 16-04-05 07:40

"Jane " <virker@hotmail.com> wrote in

> http://www.janemark.dk/killinger5uger.html

Er du da vild hvor er de dog søde Godt der er fyldt op her

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.