Klipning af en perserkat....hvilke......??
Fra : Bo Olesen

Dato : 12-04-05 11:32

Hvilke sakse/maskiner kan i anbefale.

Kattens pels -ben/hale/hoved skal max være 1 - 2 cm. lang her til sommer.

Mvh.

Flemming

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-04-05 16:59

Bo Olesen wrote:
> Hvilke sakse/maskiner kan i anbefale.
>
> Kattens pels -ben/hale/hoved skal max være 1 - 2 cm. lang her til
> sommer.

jeg vil anbefale den der er nede hos dyrlægen.....
det kan være en ret traumatisk oplevelse for en kat at blive klippet, så jeg
vil bestemt ikke anbefale at i gør det selv...
dernæst vil jeg heller ikke anbefale at hårene på kattens hovede og ben og
hale klippes, men kun hårene på kroppen....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 17:06

Bo Olesen wrote:
> Hvilke sakse/maskiner kan i anbefale.
>
> Kattens pels -ben/hale/hoved skal max være 1 - 2 cm. lang her til
> sommer.
> Mvh.
>
> Flemming

Hej

Hvis I bor I Kbh., så kan Janni fra kattepensionen på Kbh.'s dyrehospital
gøre det uden bedøvelse på ca. ½ time, og det bliver sååååååå flot
Holder ca. 3-4 md., og koster kun 250 kr.
Er ikke spor traumatisk for katten, og jeg har netop en kat, der opfører sig
vildt andre steder, men Janni kan virkelig håndtere den slags.....
Min kat bliver fuldstændig deprimeret, når han har sin store pels, så vi er
simpelthen nødt til, at få det gjort, for at få en glad kat

Mvh

Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.