Sår ved brystvorterne?
Fra : Brian A.

Dato : 10-04-05 16:48

Hej katte-elskere,

Vores kat har fået noget sår-lignende ved sine brystvorter? Vi aner ikke
hvor lang tid han har haft det da det var ved et tilfælde vi så det...
I kan se billeder af det her:

http://home1.stofanet.dk/axelgaard/sar_ved_bryst_lille.jpg ~75kb
http://home1.stofanet.dk/axelgaard/sar_ved_bryst.jpg ~240kb
http://home1.stofanet.dk/axelgaard/sar_ved_bryst2.jpg ~205kb

Det kan umiddelbart vaskes af / fjernes med en fugtig klud, men det skal
vel
ikke være der?
Håber i kan hjælpe os lidt på vej :)

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-04-05 23:40

Brian A. wrote:
> [...]
> http://home1.stofanet.dk/axelgaard/sar_ved_bryst2.jpg ~205kb
>
> Det kan umiddelbart vaskes af / fjernes med en fugtig klud, men det skal

Er hun drægtig? Har hun haft diende killinger for nylig?
Hvis ikke, synes jeg, I skal kontakte dyrlægen. Der er tilsyneladende
noget, der generer hende, som hun slikker/bider i.
mvh Camilla

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 11-04-05 10:13

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> Er hun drægtig? Har hun haft diende killinger for nylig?
> Hvis ikke, synes jeg, I skal kontakte dyrlægen. Der er tilsyneladende
> noget, der generer hende, som hun slikker/bider i.

Katten ser fornærmet ud - det er en hankat :)
Han slikker da sig på maven, men ikke så ofte...

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-04-05 10:28

Brian Axelgaard wrote:

> "Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> Katten ser fornærmet ud - det er en hankat :)
> Han slikker da sig på maven, men ikke så ofte...

UPS! *flov*
Jeg synes bestemt, I skal kontakte dyrlægen. Hvor utroligt det end
lyder, kan hankatte også få problemer med yverbetændelse og lignende -
omend det er sjældent.