blod
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 07-04-05 21:18

hej
Er der nogle som kan komme med et bud til mig.....
min kat har her til aften kastet en meget stor klat rent blod op..jeg er
temmelig nervøs...dyrlæge imorgen tidlig naturligvis......men har nogle af
jer prøvet det ? jeg kan ikke mærke noget på katten....
hilsen fra majbritt

Fra : Kate

Dato : 09-04-05 06:40

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> wrote in

> [...]
> naturligvis......men har nogle af jer prøvet det ? jeg kan ikke
> mærke noget på katten.... hilsen fra majbritt

Heldigvis ikke prøvet her, men det lyder bestemt ikke godt.
Har du været til dyrlæge med katten og hvad sagde han/hun?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 09-04-05 19:47

hej igen...
Ja. jeg ringede til dyrlægen fredag morgen, han sagde at det ind imellem
kunne forekomme at katte kastede blod op uden det betød noget, man ved ikke
ad hvad,eller hvorfor .Men hvis hun (katten ) havde spist mad efter, skulle
jeg bare holde øje med hende.
Og der har heldigvis ikke været det mindste at mærke på hende, hun har
ligget i en solstribe på stuegulvet og rullet sig hele eftermiddagen.(og hun
spiser som hun plejer)
GUDSKELOV...
hilsen majbritt