Russian Blue
Fra : Tine Kristiansen

Dato : 07-04-05 19:59

Hej,

Hvor meget koster en Russian Blue killing i gennemsnit ?

Hilsen
Tine

Fra : Denise

Dato : 07-04-05 20:05

Tine Kristiansen wrote:
> Hej,
>
> Hvor meget koster en Russian Blue killing i gennemsnit ?
>
> Hilsen
> Tine

Et slag på tasken, som de andre racekatte mellem 3500-4500 kr. Men
Camilla/NP kommer måske på banen.

--
Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 08-04-05 00:19

Tine Kristiansen wrote:

> Hej,
>
> Hvor meget koster en Russian Blue killing i gennemsnit ?
>
> Hilsen
> Tine

Jeg ved, at Russian Blue killinger her i huset koster 4000kr og er
neutraliseret, inden de flytter fra os. Vi har desværre inden Russian
Blue avlskatte i øjeblikket, så det varer nok lidt, inden vi har nye
killinger af denne race.

I mellemtiden er der to Russian Blue klubber med hjemmesider, hvis
killingelister måske kunne være værd at se på:
www.russianblue.dk
www.russerklub.dk

Held og lykke med at finde den rigtige Russian Blue

mvh Camilla