Efterlysning / Fremlysning
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 05-04-05 11:25

Sakset fra en anden liste
-----------------------------------
EFterlysning.

Jeg er blevet kontaktet af en mand i Odense S, som har taget en tilløbende
Perser ind.
Det er en hunkat og den er pt. i løbetid - og den ser ikke ud til at være
ret gammel.

Den var dog temmelig filteret i pelsen og han havde været nødt til at
barbere den fordi den havde ondt.

Den er hvid med nogle ganske få mørke hår på ryggen

Hvis der er noge der kender til en bortløbet kat / mangler en kat / har
solgt en kat der svarer til beskrivelsen, så kontakt:

Henning Storm
Pilebakken 7
5260 Odense s

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : JR 2610

Dato : 06-04-05 12:46

Marianne... den der smider jeg lige på dekatten... ok

Ann K

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-04-05 15:08

Hej Ann

Ja ok, jo flere der ser den jo større chance for at katten
kommer hjem.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***