Så er der nye billeder
Fra : Jane :o)

Dato : 04-04-05 08:42

Af dem jeg var I tvivl om var piger eller drenge...

Som det ser ud nu - syntes jeg nu alle sammen ligner piger...

Den sjove "grå" - kaldte vi Fido... Så nu har vi en pige der hedder FIDO..
He he..

Vores hund Stella er fuldstændig vild med dem - og passer dem som om hun var
en kat... Hun slikker dem bagi - og gør som moderen gør ved dem.. .Det er
vildt sødt.

De kan også godt lide hende - men det bekræfter et par stykker af billederne
på en rigtig sød måde..

Se dem her:

http://www.janemark.dk/killinger4uger.html

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk
http://www.125.dk/CATS

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 04-04-05 09:23

> [...]
> vildt sødt.
>
> De kan også godt lide hende - men det bekræfter et par stykker af billederne

Hvor er de dog nuttede
Det er virkelig sødt, at hunden er blevet så moderlig. Det er nu altså
rørende, når dyr hjælper hinanden med deres "børn"

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-04-05 09:24

Hej Jane

De er bare skønne, små tortie "radiobiler" og det er sjovt at se deres
"reservemor" passe dem så godt.

Det forbavser mig ikke at de ligner piger det ville have forbavset mig
meget mere hvis den flok tortier havde vist sig at være drenge )

Held og lykke med dem.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 04-04-05 17:13

> Jane skrev:

> Se dem her:
>
> http://www.janemark.dk/killinger4uger.html

Hej Jane
De er virkelig nuttede......men det er nu også længe siden jeg sidst så
en kattekilling der ikke var det (hvis nogensinde ) og sødt at
Stella er så vild med dem......jeg kunne godt lide billedet hvor den ene
killing holder om hendes ben.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : J

Dato : 04-04-05 20:01

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Klip
[...]

Hvad er det for en hund I har, jeg synes det kan ligne en Cavalier King
Charles Spaniel - er det mon det?
Sådan en har jeg også haft, det er en skøn hund. Jeg havde også killinger,
mens den levede, og Benita (som hunden hed) var også meget glad for de
killinger.
Jette

Fra : Jane :o)

Dato : 05-04-05 10:30

On 04/04/05 21:01, in article 42518f53$0$737$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"J" <8xjenyla@privat.dkfjern 8x> wrote:

> [...]
> Sådan en har jeg også haft, det er en skøn hund. Jeg havde også killinger,
> mens den levede, og Benita (som hunden hed) var også meget glad for de

Du har ret.. Det er en Cavalier...

Super hund... Hi hi... Hvis jeg havde pengene, købte jeg mig nok en mere af
slagsen..

Mvh Jane

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 04-04-05 21:03

> Se dem her:
>
> http://www.janemark.dk/killinger4uger.html
>

> Mvh Jane
> ---
Hej Jane,

Hvor er de bare dejlige ! Jeg kunne helt vildt godt tænke mig den
tre-farvet..... så du bor vel ikke i nærheden af Roskilde (hi,hi)....... ;0)

Hilsen
Tine

Fra : Jane :o)

Dato : 05-04-05 10:28

On 04/04/05 22:02, in article
42519d5d$0$23070$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Tine Kristiansen"
<Nukleuz@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvor er de bare dejlige ! Jeg kunne helt vildt godt tænke mig den
> tre-farvet..... så du bor vel ikke i nærheden af Roskilde (hi,hi)....... ;0)

Hej Tine

Nej - det gør jeg ikke - men det gør min kæreste...¨

Sååååå... Muligheden er der..

Mvh Jane

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 05-04-05 16:24

;0)

> Hej Tine
>
> Nej - det gør jeg ikke - men det gør min kæreste...¨
>
> Sååååå... Muligheden er der..
>

> Mvh Jane

Hej Jane,

Jeg har lige forsøgt at skrive til dig, men der kommer en fejl.

Kan du ikke skrive til mig på Tinek@mail.dk hvis du gerne vil af med en af
killingerne.
Så må jeg se om jeg kan "forhandle" mig til det herhjemme....hi,hi....

1000 tak

Tine

Fra : Jane :o)

Dato : 07-04-05 21:05

On 05/04/05 17:24, in article
4252ad9f$0$23019$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Tine Kristiansen"
<Nukleuz@mail.dk> wrote:

> [...]
> killingerne.
> Så må jeg se om jeg kan "forhandle" mig til det herhjemme....hi,hi....

Har skrevet tilbage...

Iøvrigt er moderen til kattene halvt Russian Blue..

Og så noget abbysiner...

Mvh Jane