kat og udenfor
Fra : allu

Dato : 03-04-05 14:12

Hej med jer

Jeg mistede desværre min vidunderlige kastrerede 18 årig hankat i sidste
weekend, det gjorde så ondt som jeg ikke kan beskrive, men jeg var der gud
være lovet da han blev aflivet hjemme. Men jeg græd i meget lang tid. Men
idet jeg aldrig har levet uden dyr, ja så valgte jeg altså at få en anden
lille kat med det samme, og min dyrlæge var meget behjælpelig. Jeg var
utroligt heldig. Jeg fik en lille kastreret hankat på 1 år, og han gjorde
lykke i det samme jeg så ham. Han er social og har allerede nu knyttet sig
til mig. Men han er vant til at komme ud, og det er der i og for sig ikke
nogen problemer med, for det kom max min hankat også.

Men jeg er bare så bange for at lukke ham ud allerede nu. Han har kun boet
her i en uge, men han står henne ved vinduet og ser drømmende ud. Jeg har
købt en sele til ham, men den bryder han sig absolut ikke om at gå i. Jeg
har en vidunderskøn park omme bag min have, og det var der vi var oppe. Men
han er meget bange af sig. Hver en ny lyd er han bange for,. og der er mange
katte og hunde her hvor jeg bor. Men jeg mangler råd. Skal jeg lade ham
komme ud allerede nu, eller skal jeg holde ham inde. Der er ingen tvivl om
at han ved hvor han bor, for når vi er ude at gå, går han pænere end en hund
når han nærmer sig mit hus

Jeg ville blive glad hvis i kunne hjælpe mig. For jeg vil meget nødigt miste
min lille ny kat, som i øvrigt hedder pepsi

knuz fra allu

Fra : Carina Kristensen

Dato : 03-04-05 14:40

Ja... det er lidt svært at sige... han lyder jo til at kunne lide dig og
stedet... Meeeen jeg tror nu at jeg ville vente en lille uge mere måske
(hvis han jo ikke bliver helt håbløs og vil ud).... Så er du da ihvertfald
sten sikker på at han ved hvor han hører til...

Men held og lykke med din lille misser - han lyder som en fin lille mis,
som
allerede har knyttet sig til dig og pænere end en vovse når han nærmere
jeres hus..