Søjler til kradsetræ
Fra : Karina Nielsen

Dato : 01-04-05 15:21

Hej NG,

håber jeg kan få lidt hjælp her:)

Mit kradsetræ til katten er blevet ødelagt:( Min kæreste kom til at
bukke nogle skruer, så søjlerne ikke kan sidde på hinanden mere:(

Jeg kan huske at jeg havde en hjemmeside liggende hvor man kunne købe
det, men efter en formatering af puteren er det jo forsvundet:(

Nogle der kan huske hjemmesiden? Jeg kan kun huske at det var et sted i
Dianalund...

Mvh
Karina

Med venlig hilsen
Karina Nielsen

Fra : Bettina Hansen

Dato : 01-04-05 16:01

Hej Karina

Karina Nielsen wrote:
> Mit kradsetræ til katten er blevet ødelagt:( Min kæreste kom til at
> bukke nogle skruer, så søjlerne ikke kan sidde på hinanden mere:(

Hvad er det for et kradsetræ? Hvis det er et "Rundetårn" fra Kattens
No.1 så har jeg et som du gerne må få til reservedele ;)
Jeg bor i Herlev hvis det har interesse :)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Karina Nielsen

Dato : 02-04-05 13:15

Hej Bettina,

det er et jeg købte sidste år i Maxi zoo til 500 kr... Et af dem med
hængekøjer på, så jeg tror ik du kan hjælpe mig:(

Mvh
Karina

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 01-04-05 18:59

> [...]
> det, men efter en formatering af puteren er det jo forsvundet:(
>
> Nogle der kan huske hjemmesiden? Jeg kan kun huske at det var et sted i

Hej Karina

Jeg tror det er dette link du leder efter www.likita.dk

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen