Vildkattesiden - donationer
Fra : Denise

Dato : 01-04-05 07:46

Hej Gruppe

Var lige inde på Dorthe's vildkatteside www.vildkat.dk og opdagede, at man
nu har mulighed for at donere penge til siden.
Så bare for info, hvis nogle skulle have lyst til at donere til siden, som
Dorthe nu i lang tid gratis og for egen regning har lagt tid og kræfter i,
og på den måde gjort et kæmpearbejde for at videreformidle katte, så er
chancen der nu
http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=15
Håber der er mange der vil donere lidt, så Dorthe på den måde ved vi sætter
pris på hendes kæmpearbejde

--
Hilsen Denise

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 01-04-05 21:16

Denise wrote:
> [...]
> http://www.vildkat.dk/index.php?sidenummer=15
> Håber der er mange der vil donere lidt, så Dorthe på den måde ved vi sætter

Held og lykke - og skriv om det giver resultater.

Hvis alle der besøger nyhedsgruppen, gav bare en femmer, så var der
sikkert nok til at fodre internetudbyderen et års tid.

Bjarne

Fra : Denise

Dato : 01-04-05 20:57

Bjarne Nielsen (Mozilla) wrote:

> Held og lykke - og skriv om det giver resultater.
>
> Hvis alle der besøger nyhedsgruppen, gav bare en femmer, så var der
> sikkert nok til at fodre internetudbyderen et års tid.
>
> Bjarne

Nu skal man nok ikke regne med alle giver en skærv, men bare vi er nogle
stykker, mange bække små. Om det giver resultater ved jeg jo ikke noget om.

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-04-05 21:00

Denise skrev
<Håber der er mange der vil donere lidt, så Dorthe på den måde ved vi sætter
pris på hendes kæmpearbejde >

Ja for det gør vi jo, hvad siger I til at Tortie-kontoen
donere lidt på vegne af de af "vores" små-rødder der har fået nyt hjem via
Vildkat ??

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 01-04-05 21:18

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
>
> Ja for det gør vi jo, hvad siger I til at Tortie-kontoen
> donere lidt på vegne af de af "vores" små-rødder der har fået nyt

For min del, så synes jeg det er helt fint.

--
Hilsen Denise