katte på standby
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 27-03-05 12:46

Hejsa

Pjevs og Gismo er kommet ud i deres seler og nyder det gode vejr. Når de nu
aligevel sidder på havestolene, så smed jeg deres lammeskind med ud til
luftning. Men nu har de åbenbart misforstået det. For nu ligger de og sover
derude. Midt i solen og snuer.
Jeg går ud og kalder på dem, så de kan komme ind, men de misser lidt med
øjnene og sover videre. så går kæresten senere ud og kalder på dem, så
hvæser Pjevs af ham og Gismo misser lidt og sover videre.
Så jeg tror de er gået på standby og lader batterierne op.
De er ikke helt normale.

mvh Cindie

Fra : Kate

Dato : 27-03-05 15:50

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.aau.dk> wrote in

> For nu ligger de og sover
> derude. Midt i solen og snuer.

Jamen, er der da noget bedre end at ligge i solen og snue
Mine elsker at ligge i vinduet eller på gulvet og blive bagt godt
igennem af solen.
Havedøren (mine kommer ikke ud endnu) er det foretrukne sted, her kan
sagtens ligge 3 på rad og række

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 27-03-05 17:06

> Havedøren (mine kommer ikke ud endnu) er det foretrukne sted, her kan
> sagtens ligge 3 på rad og række

Jo det med havedøren kender jeg. Om natten har jeg stavlet alle puderne
derop. Ovenpå kommer kattens lammeskind. Og vupti, de har en drømmeseng,
hvor de kan sove og lige lukke lidt op for gardinen og se ud erfter evt.
fremmede i haven.

mvh Cindie

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 27-03-05 18:20

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.aau.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
>For nu ligger de og sover
> derude. Midt i solen og snuer....

> Så jeg tror de er gået på standby og lader batterierne op.
> De er ikke helt normale.

Tænk, jeg synes det lyder som den ultimativt normale katteadfærd (hvis en
sådan findes *G*

MVH Mette

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 28-03-05 16:32

> Tænk, jeg synes det lyder som den ultimativt normale katteadfærd (hvis en
> sådan findes *G*

Ja det er bare det at de ikke vil ind, selvom man syntes at det er lige
koldt nok. Men de ligger bare der og bager i solen, selvom vinden er lidt
koldt. Så kommer de endeligt ind,(det skal lige siges at de må bæres ind,
frivillig går de ikke) så sove de bare videre, som om den friske luft har
bedøvet dem.

mvh Cindie

Fra : Kate

Dato : 29-03-05 19:07

> Ja det er bare det at de ikke vil ind, selvom man syntes at det er
> lige koldt nok. Men de ligger bare der og bager i solen, selvom
> vinden er lidt koldt.

Jamen, det har jo pels på De fryser slet ikke med al det overtøj

> Så kommer de endeligt ind,(det skal lige
> siges at de må bæres ind, frivillig går de ikke) så sove de bare
> videre, som om den friske luft har bedøvet dem.

Hvem gider gå hvis nogen gider bære en ;-D
Ja, de er sikkert blevet dejligt ugidelige i den dejlige friske luft og
varmen på mavsen.