Så er vi flyttet
Fra : Helle

Dato : 23-03-05 12:10

Hejsa.

Så flyttede vi og alle mine bekymringer om hvordan misserne ville tage
flytningen med alt hvad der dertil hører, kunne jeg da godt have sparet mig!

Det gik over al forventning.
Vi knoklede løs med pakning og flytning hele mandagen og det brød misserne
sig ikke om, de var ret skræmte over alt det roderi så de valgte at gå ind i
et skab og ligge sig, fair nok her lå de så det meste af dagen og sov.

Kl. 23.30 hentede vi dem så i deres transportkasser og satte dem ind i det
nye soveværelse. Lågerne blev åbnet og Knud og jeg gik så ind i stuen og
ordnede småting og snakkede. Lille skræmte Emil som hader nye ting og andre
mennesker skulle ikke engang bruge 5 min før han var på banen og rundt og
undersøge det hele utroligt ikk? Sylvester, derimod, skulle bruge
omkring et kvarters tid før han turde begynde at bevæge sig lidt uden for
kassen. Vi roste dem hele tiden og snakkede til dem og det beroligede dem.
Sylvester fulgte lige i hælene på Emil for han turde i hvert fald ikke gå
alene rundt

Jeg fik vist dem bakken ret hurtigt efter de kom her over. Da kl. var 1 og
vi gik i seng havde begge katte fundet til bakken og skrabet i den - så var
dét lært og der har ikke været nogen uheld.

Så blev det sovetid meeeen det var nu ikke meget søvn jeg fik. Dels fordi
Knud snorkede og dels fordi Emil gik og græd hele natten, det var virkelig
sørgeligt at høre på. Jeg var oppe mange gange og snakke med ham, tage ham
op, vise ham bakken og tage ham med ind i sengen men han kunne slet ikke
holde sig i ro. Sikke en nat. Han gned sig helt vildt op af alt - især mig
og Knud. Det er ligefør vi er hudløse på fødder og skinneben
Nu er det onsdag og vi har været det nye sted i 1½ døgn, de er stort set
faldet til men Emil render lige i hælene på os hele tiden. Sylvester har
fundet ud af at det er fedt at miave helt vildt højt i køkkenet/gangen for
det giver en speciel klang. skøre katte.

Maden skal i løbet af dagen mange gange dækkes til (synes Sylvester).

Men det er gået helt vildt godt - misserne er faldet til, så mangler vi bare
at jeg også snart gør det. Hader at flytte.

Så det var lidt update herfra.

Mvh og go' påske til jer alle

Helle

Fra : Carina Kristensen

Dato : 23-03-05 14:11

Det var da godt at dine missere faldt hurtigt til, det er jeg da glad for
at
høre... og den anden skal da nok også ret hurtigt føle sig helt tryg.. så
den kan lade dig få din nattesøvn