perser-avls han sælges!
Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-03-05 11:52

Perser avls-han søger nyt hjem,gerne til avl/udstilling,da han har fin
stamtavle.
han er snart 2 år og har været brugt t avl
Han går fint indendørs uden at strinte
Katten befinder sig i østjylland,langå kommune,henv. t charlotte på
41452687
Han koster 1500kr

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 23-03-05 18:16

Dette er ikke en handelsgruppe. Den rigtige gruppe er dk.marked.privat.dyr

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-03-05 21:16

> Gainsbourg skrev:
> Dette er ikke en handelsgruppe. Den rigtige gruppe er dk.marked.privat.dyr
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Undskyld da!!
Har da set andre der har prøvet på at "afhænde" sine katte på dette
forum!!
Men det er måske kun tilladt hvis de bortgives?
Jeg bortgiver aldrig mine dyr!!

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 24-03-05 09:31

Sascha og Sillemis wrote:

> [...]
> forum!!
> Men det er måske kun tilladt hvis de bortgives?

Handel hører afgjort ikke hjemme her, det er jeg også enig i.
Det er noget lidt andet, når talen er om at hjælpe en kat, som er nødt
til at finde et nyt hjem eller en person, som er nødt til at flytte fra
sine katte f.eks.

Man kan måske også sige, at forskellen er, om fokus er på katten eller
kattens ejer.

Bjarne