sisal tæppe + plys
Fra : Piea

Dato : 20-03-05 16:49

Hej

Jeg er ved at bygge et kradsetræ, og mangler nu sisal tæppe til afslutningen
samt imiteret hvidt plys.

Er der nogen der ved hvor man kan købe et lille stykke (122 x 55) sisal
tæppe i århus, samt hvad priserne er.
Og ligeledes hvor man køber imiteret hvidt plys (ca. 1x1 meter)

Jeg søger især sisaltæppe i farven hvid/lys beige

Håber I kan hjælpe

Hilsen Piea

Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-03-05 17:14

"Piea" <pvs81@FJERNMIGvenligstmailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og ligeledes hvor man køber imiteret hvidt plys (ca. 1x1 meter)
>
> Jeg søger især sisaltæppe i farven hvid/lys beige

Hej!

Da vi byggede vores tårn gik vi ind i en forretning der solgte tæpper og fik
rester meget billigt. Kan dog ikke huske prisen, men det er da bare at ringe
rundt og høre ad

MVH Kari

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-03-05 18:44

> [...]
> Og ligeledes hvor man køber imiteret hvidt plys (ca. 1x1 meter)
>
> Jeg søger især sisaltæppe i farven hvid/lys beige

Imiteret plyds kan du købe i nærmest alle stofforretninger. det mindste er
vist 50 cm, og så bare opefter. koster ikke en bondegård.

Held og lykke med prohektet