Amis Mindeskrift
Fra : paulaarenas

Dato : 19-03-05 17:09

Jeg takker alle som har svaret på min spørgsmål "katten spise ingenting"
Ami er nu kommet i himmelen.
Mandag den 14 marts bliv Ami indlagt på Landbohøjskolens skadestue.
Tirsdag den 15 marts var blodprøverne klar
og viste at han ikke kunne længere på grund af nedsæt lever-
nyrefunktion. Jeg havde en dejlig stund med ham, hvor
vi kælede og snakkede sammen om gamle minder. Ami var en dejligt hankat
som havde fulgt mig 19 år af sin tyveår.
Nu er han begravet i Dyrenes Mindegravsted, med sin søster Niina. Jeg
har alle gode minde i behold, selvom vi alle savner ham meget. Han har
haft et godt og langt liv, hvor jeg ikke har forladt ham til andres
pleje undtagen kanske få gange. Han var bare den dejligste og smukkeste
kat som jeg nogensinde har mødt.

Amis mor

http://www.kandu.dk/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-03-05 17:38

"paulaarenas" <paulaarenas.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> haft et godt og langt liv, hvor jeg ikke har forladt ham til andres
> pleje undtagen kanske få gange. Han var bare den dejligste og smukkeste

Det gør mig ondt at høre, men i det mindste har Ami haft et langt og
formentligt dejligt og godt katteliv, og du har mange gode minder om ham.
Han venter på dig ved regnbuebroen sammen med Niina.
http://www.furnituretiger.dk/regnbuebroen.htm

Mange venlige trøstetanker herfra.

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 19-03-05 22:57

> [...]
> haft et godt og langt liv, hvor jeg ikke har forladt ham til andres
> pleje undtagen kanske få gange. Han var bare den dejligste og smukkeste

Jeg sidder lige og snøfter lidt :´-( Din historie er både trist, men
samtidig også smuk. Det er meget let at læse, hvor meget du har holdt af
Ami. Det er svært at finde ord, som kan trøste, når du lige har mistet
en kær ven, som du har haft i mange, mange år...

Jeg håber, at Ami nu hviler fredeligt på Dyrenes Mindegravsted, og
venter på dig ved Regnbuebroen.

Mange knus og tanker.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen