Hunde har også ret til et godt liv...
Fra : DK Meserve

Dato : 18-03-05 15:53

Hejsa

Jeg håber, det er i orden, at jeg skriver - det har nemlig ikke noget med
katte at gøre - i stedet er det et nødråb fra 58 hunde.
Jeg håber meget, I vil sætte jeres underskrift, da hundene lider under deres
tilbageholdelse...

=^..^=

Foreningen Græske Hunde har modtaget et nødråb fra Grækenland via Greek
Animal Rescue i England, og har besluttet os for at støtte dem med en
underskriftsindsamling.

Baggrunden er, som i kan læse i første link nedenfor, at 58 hunde på vej til
adoption i Tyskland, d. 28. februar blev stoppet i Pireaus havn, hundene
blev konfiskeret og dyreretsforkæmperne fra Arche Noah på Kreta blev
tilbageholdt.
Læs mere her: http://www.graeskehunde.dk/Underskriftsindsamling58.htm

Der er nu lavet en underskriftsindsamling - PLEASE...sæt dit navn på listen
over dem, der vil være med til at hjælpe disse stakkels hunde...

http://www.petitionspot.com/petitions/58hunde

De bedste hilsener
Charlotte A

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-03-05 16:15

Hej Charlotte

Så er den underskrevet og linken er sendt videre.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-03-05 17:01

"DK Meserve" <MaineCoon@Meserve.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er nu lavet en underskriftsindsamling - PLEASE...sæt dit navn på
> listen over dem, der vil være med til at hjælpe disse stakkels hunde...

Protesten er nu underskrevet og der er sendt mails til Det græske
Landbugsministerium og Den græske Ambassade i Danmark.

Krydser fingre for at det hjælper, så de stakkels hunde kan komme hjem til
deres nye familier

mvh Eva

Fra : Ninett

Dato : 20-03-05 21:34

Tak Charlotte. Jeg er en af de heldige, der har adopteret en hund fra
Skiatos i Grækenland, så jeg ved, hvor vigtigt det er, at støtte op om
sagen.

Kærligst Ninett