parse alt gennem index.phtml
Fra : Leonard

Dato : 30-05-01 11:30

Jeg vil gerne bruge de "snydedirs" som er beskrevet på http://mbn.dk
Jeg kan også sagtens få det til at virke hvis jeg har et mellemled, så
stien ser således ud:
www.domæne.dk/mellemled/emne
hvor mellemled er en fil der parses som PHP og der indlæser de rette
includes alt efter hvad emne er.
Jeg vil gerne være fri for mellemled i stien og bare nøjes med at have
en aktiv fil nemlig index.phtml, der så indlæser de rette includes
udfra emne, men hvordan gør jeg det ?

--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Morten Blinksbjerg N~

Dato : 31-05-01 09:29

Har du kigget på http://mbn.dk/Apache/rewrite_eks/ ?

--
Morten Blinksbjerg Nielsen
http://www.mbn.dk/

Fra : Leonard

Dato : 31-05-01 11:07

"Morten Blinksbjerg Nielsen" <usenet@mbn.dk> skrev:

>Har du kigget på http://mbn.dk/Apache/rewrite_eks/ ?

Nope, men det har jeg nu, og det er jo lige det jeg tænker på.
Genialt.

--
mvh Leonard - http://leonard.dk/