øreregistrering og tid
Fra : Allan

Dato : 16-03-05 18:46

Hej Alle her i NG.

Hvor lang tid tager det før ens kat er registreret.
Ja fra man har indsendt papirene.

Nu er jeg jo ikke i en situation hvor jeg kan klage.
Kosmos blev øremærket d.14-1-05 og jeg fik først sendt papirerne ind d. 7-3
2005 .
Men nu er det her idag og stadigvæk ingenting?

Jeg er nok lidt farvet af en oplevelse fra min første MCO
Her fik jeg et brev om optagelse fra det danske katteregister 1 måned
efter hans død.
Men det var vist noget med udskiftning af edb udstyr.

Tager det stadigvæk 3 -4 måneder? som det gjorde den gang.
Ja jeg har fået øremærket katte siden , Men der har jeg ikke tænkt på tiden
..
Så enten har det gået hurtigt , Eller jeg har været ligeglad.

Jeg er jo lidt spændt på hvad der sker, nu hvor jeg har fået et øremærke der
er i brug, og meldt savnet.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 21:36

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> Hej Alle her i NG.
>
> Hvor lang tid tager det før ens kat er registreret.
> Ja fra man har indsendt papirene.

Hos det katteregister som Kattens Værn bestyrer, tog det ca. en måned i
sommers.

Hvor lang tid der går hos Inges Kattehjem, det har jeg ikke lige lagt mærke
til. Tastede selv ind via hjemmesiden.

Det bliver skønt, når registrene bliver lagt sammen, og det er dyrlægerne
der registrerer kattene i det fælles register.

Tina

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 16-03-05 21:47

> Hvor lang tid tager det før ens kat er registreret.
> Ja fra man har indsendt papirene.
<klip<

Og hos Inges Kattehjem, skal du regne med ca. 10 dage fra indtastning på
nettet, og pt. en lille uges tid hvis du indsender oplysningerne via post.
Det er gratis - endnu- at få reg. sin kat hos IK, når fællesregistret
kommer, kommer prisen til at være 100kr.

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor

http://chocolade.dk

Fra : Allan

Dato : 16-03-05 22:11

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42389b40$0$29276$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Det er gratis - endnu- at få reg. sin kat hos IK, når fællesregistret
> kommer, kommer prisen til at være 100kr.

Jammen så venter jeg lidt endnu.
Jeg sende jo først papirene d.7.3 . 2005

Så der er masser af tid
Nu ikke så negativ Allan slå mig selv, av av
Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 08-04-05 19:41

> [...]
> Jeg sende jo først papirene d.7.3 . 2005
>
> Så der er masser af tid
> Nu ikke så negativ Allan slå mig selv, av av

Ja det virker jo hos inges kattehjem.
Men Han er jo stadigvæk ikke registeret hos kattens værn.
Nu er det jo kun en Måned siden de fik tildmeldigen
Og hvor sur må man være
He He men det tog ca 14 dage med inges kattehjem. Dog med en del
komplakitioner, Da Ørenummeret var brugt før.

Mvh Allan

Fra : Linde

Dato : 09-04-05 17:52

Hm nu blev min kat registreret hos inges
kattehjem(dansk-katteregister.dk)umiddelbart efter sin
kastration/øremærkning hos Frederiksberg Dyreklinik i Sorø, og jeg fik en
folder med til brug ved registrering hos katteregister.dk, med tilhørende
girokort.Men vil det sige det ikke kan svare sig at betale de 100 for at få
den registreret begge steder da de bliver sammenført om føje tid?

Kan i øvrigt varmt anbefale Frederiksberg Dyreklinik i Sorø, hvor dyrlæge
Susanne Schantz Laursen ydede super service, hun tog min lille halvvejs
bedøvede og, surt for ham klunkeløse guldklump med hjem til Næstved efter
arbejde så jeg ikke selv skulle til Sorø igen om eftermiddagen(kommer fra
Næstved). Dyrlægen er i øvrigt også tilknyttet Inges Kattehjem i Næstved, og
har sin egen klinik, Falke Dyreklinik, i Næstved...ja jeg ved den hører til
i dk.opslag, men er bare rigtig tilfreds med hendes behandling

Mvh
Linde

Fra : Allan

Dato : 09-04-05 20:35

"Linde" <delinde@gmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
> i dk.opslag, men er bare rigtig tilfreds med hendes behandling

Hej Linde.

Det lyder nu godt med en dyrlæge der gør noget for kunderne.

Ja jeg mangler stadigvæk lidt respons fra det andet katteregister.
Men det kommer jo nok på et tidspunkt.

Og da det er gratis at registerer dem hos inge ser jeg ikke der er mistet
nogle penge.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 22:13

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i

> Det er gratis - endnu- at få reg. sin kat hos IK, når fællesregistret
> kommer, kommer prisen til at være 100kr.

Har lige modtaget 4 girokort a 100 kr. , da vores katte kun er registreret
hos Inges Kattehjem. Det nye fællesregister skulle jo ifølge IK være klart
inden sommerferien. Måske også derfor at de nye registreringer foregår lidt
langsommere....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på: