På mandag sker det...
Fra : Frk. Clausen

Dato : 14-03-05 22:22

På mandag skal Palle & Frederik kastreres.
Håber de klarer det, for lige så snart jeg har hentet dem bliver jeg nød til
at tage på arbejde i 3 timer, og kan ikke få nogen til at være hos dem
imens.
Det er bestemt ikke noget at jeg er stolt af.
Men kan ikke få fri fra arbejdet.
--
/Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 14-03-05 22:38

> [...]
> imens.
> Det er bestemt ikke noget at jeg er stolt af.

Held og lykke med operationen. Det skal nok gå godt

Kan du ikke lade dem blive hos dyrlægen i de 3 timer, så der er nogen
til at holde øje med dem? Det vil jo være lidt omtåget...

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 15-03-05 06:15

Frk. Clausen wrote:
> [...]
> imens.
> Det er bestemt ikke noget at jeg er stolt af.

Nu har vi prøvet det med både Gandalf, Numair, Snøvsen, ottO og til
sidst lille Pleo/Baby.
Jeg synes det er en meget god ide at lade dem være alene i et værelse
lige efter og få ro og ikke lade dem kravle op på noget, hvorfra de kan
falde og slå sig, dade ligner nogle som har fået for meget julegløg.

Pleo er Marthas, men Martha var ikke hjemme, da han kom fra dyrlægen. Vi
satte ham ind på marthas værelse, og da Martha kom hjem, lå han
fredeligt sovende i hendes seng.

vh
Bjarne

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-05 10:40

Frk. Clausen wrote:
> Håber de klarer det, for lige så snart jeg har hentet dem bliver jeg nød til
> at tage på arbejde i 3 timer, og kan ikke få nogen til at være hos dem
> imens.

Nåh, de sover vel bare det meste af tiden, så det tager de nok ikke
skade af

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Carina Kristensen

Dato : 15-03-05 11:27

Jeg tror nu heller ikke at der sker noget ved at de selv er hjemme der.
Havde også engang en hankat som blev kastereret... den spiste lige lidt.. og
ellers så sov den bare "rusen fra julegløggen" ud

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-05 11:38

Carina Kristensen wrote:
> Jeg tror nu heller ikke at der sker noget ved at de selv er hjemme der.
> Havde også engang en hankat som blev kastereret... den spiste lige lidt.. og
> ellers så sov den bare "rusen fra julegløggen" ud

Godt nok har vi været hjemme de gange vores misser har vågnet op
efter turen under kniven, men det er da ikke fordi der har været så
meget at holde øje med... :)

De er måske nok lidt skøre (blærebilleder af nuttede misser:)
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2005/2005-01/2005-01-19/CRW_2333.jpg
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2005/2005-01/2005-01-23/CRW_2730.jpg

Men det var de nu nok i forvejen

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!