Venner igen!!!
Fra : J

Dato : 12-03-05 00:47

Hvis i følger nedenstående link, og går ind i mappen med Laurits og Ludwig,
så kan I se at mine katte er blevet gode venner igen. Laurits har godt nok
været sur på Ludwig efter han var til dyrlægen og kom hjem igen - kastereret
og med grønne ører.

Der er også nye billeder i hver deres mapper.

Hilsen Jette

Fra : Denise

Dato : 12-03-05 06:56

J wrote:
> [...]
> hjem igen - kastereret og med grønne ører.
>
> Der er også nye billeder i hver deres mapper.

Dejlige hyggemisser
Selvfølgelig blev de venner igen. Man skal altid passe på når man har haft
katte ude af hjemmet, man ved aldrig hvad den anden siger når man kommer
hjem. Man skal lige lodde stemningen, de dér fremmede dufte kan nogle gange
trigger noget. Og især dyrlægen, hvor der måske er dufte på katten af
fremmede hankatte, uh ha da.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 13-03-05 09:17

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> Laurits har godt nok
> været sur på Ludwig efter han var til dyrlægen og kom hjem igen

Det er sjovt at flere her har oplevet sådan noget. Alle de gange jeg er
kommet hjem med en groggy kat efter dyrlæge besøg har de andre bare
ladt den være.
Da Lante var så meget til dyrlæge sidste år i forbindelse med alle hans
tisseproblemer var der ikke et enste hvæs fra de andre.
Mine katte må være specielt tålmodige eller også ejer de bare ikke
lugtesans

Godt Laurits og Ludwig er blevet gode venner igen.
På det billede hvor Laurits lihher på trappen, kan man godt se at der
er ballade i Ludwig

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.