Nye billeder
Fra : J

Dato : 09-03-05 22:53

Hvis I har lyst til at se nye billeder af Laurits, den sure kat (forklaring
kan ses under tråden Den blide mis!!!) og Laurits så klik ind her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=559 og gå ind i Ludwigs mappe
eller mappen Laurits og Ludwig.

Jeg ville have en langhåret kæmpekat - men det ser ud som om, jeg ender med
en kat af sådan pæn størrelse - en mindre og lidt spinkel og ikke en sk..
langhårede - bortset fra, at det ser ud som om Laurits er ved at lægge an
til bare lidt krave...... og jo, så har han også lidt bukser.... såååå
deeet............................

Men dejlige - det er de altså godt nok, så dejlige, at selv min mand, der
ikke er speciel katteglad - synes de er "rigtig pæne katte" og siger til
Laurits "du skulle vist ha' været ingeniør hva'? " fordi den er med til alt
hvad vi laver - også når han er i gang med et eller andet i sit lille
værksted. Forleden var Laurits vist nær blevet limet fast til det han var i
gang med...... jeg har også set at han sådan lige skal stryge dem over
ryggen, når han går forbi..... men alligevel bedyrer han at de er fejlkøb -
begge to. Ha - ha

Hilsen Jette

Fra : Denise

Dato : 10-03-05 08:52

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in message
> [...]
> gang med...... jeg har også set at han sådan lige skal stryge dem over
> ryggen, når han går forbi..... men alligevel bedyrer han at de er

Hej Jette
Tak for kigget
Uhh ha da, de grønne ører. Pas på med det han taber, det farver rigtig godt
på tæpperne.
Ja mænd har nogle gange svært ved at indrømme, at de er vilde med dyrene.
Det kan jeg da se derhjemme, Claus' udtryk i ansigtet når Blonde hopper op
og kæler ham i hovedet, er helt specielt. Selv om Claus brokker sig når de
brækker sig, især hvis det sker på hans skrivebord , og han har allergi,
så får Blonde lov alligevel af og til, for han kan ikke rigtig afvise ham,
når Blonde er i kælehumør. Og Molly sover ved siden af hans hoved i sengen.
Når allergien er fremme spørger jeg, om vi skal smide Molly ned, men det
synes han alligevel er synd, så lider han hellere, og tager lidt medicin.

--
Hilsen Denise