En blid mis!!!!!
Fra : J

Dato : 09-03-05 19:48

Her gik jeg og troede, at min Laurits var noget af det mest blide
kattevæsen, der fandtes........... men i dag har Ludwig været til dyrlægen
og er blevet kastereret og øremærket. Laurits skulle med hen og hente ham,
for han skulle tjekkes i munden.
Laurits peb og mjavede hele vejen derhen - men hjem sagde han ikke noget,
det var som det plejer, når de sidder bag i bilen i hver deres
transportkasse og kan se hinanden. Ingen mjav.......

Vel hjemme vaklede Ludwig lidt rundt og ville så have mad..... og så er det,
at jeg opdager at Laurits ikke er spor blid og sød....... han knurrer og
hvæser efter Ludwig..... ved godt, at det er noget med dyrlægelugt - men har
I erfaring med hvor længe det varer? Ludwig vil gerne tæt på, men møder kun
en vred knurren helt nede fra struben og mange hvæs og sprut....

Hvor længe mon det skal stå på?

Jette

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 09-03-05 20:17

> [...]

> I erfaring med hvor længe det varer? Ludwig vil gerne tæt på, men møder kun
> en vred knurren helt nede fra struben og mange hvæs og sprut....

Jeg har aldrig være ude for, at det varer længere end til dagen efter -
ofte er det endda gået over hurtigere end det

Jeg synes også somme tider, at det kan virke barsk. Her kommer man hjem
med et træt lille dingledyr, og så skal den bare ha' skæld ud Men
det er netop det med den forkerte lugt. Jeg tror også at det bidrager
lidt til furoren, at sådan en mis, der har været i narkose, oven i købet
opfører sig lidt underligt.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar