Verdens ondeste moar:(
Fra : Lady

Dato : 08-03-05 17:45

Jeg er for tiden i gang med at flytte, hvilket gør, at jeg ikke er hjemme så
meget.
I går middags var jeg hjemme og tømme kattebakke og fodre, og da jeg gik,
lagde jeg godt nok mærke til, at Hockey ikke fulgte mig til døren sammen med
Puck, men han kan godt være lidt tvær en gang i mellem, så det lagde jeg
ikke mere i.

Da jeg så kom hjem her til morgen fandt jeg ud af hvorfor:(
Jeg var kommet til at lukke Hockey inde i mit ene værelse, hvor han så havde
tilbragt dagen i går og hele natten:(
Det kan nok være, at han var glad for at blive lukket ud.

Heldigvis havde han mad nok, da der både stod hunde og kattemad derinde.
Vand var et lidt større problem, men han havde væltet en vandkande ned, som
jeg så håber indeholdt lidt vand.

Han kunne selvfølgelig ikke holde sig i et døgn, men han havde været så
renlig, at han havde fundet et par bukser på gulvet, som han havde skidt på
og senere brugt til at dække til med.
En ekstra kattebakke - godt nok med bunden i vejret og uden grus havde han
tisset i. Jo, han havde skam forsøgt at være en rigtig god og renlig mis.

Jeg behøver vel ikke fortælle nogen, hvor dårlig min samvittighed var og er.
Nu glæder jeg mig bare til, at de begge kan komme med i det nye hus og
senere få lov til at komme ud. Så glemmer Hockey forhåbentligt, hvor slem
hans mor har været.

Til sidst skal lige nævnes, at han ikke har taget fysisk skade. Han var
frisk som en fisk efter en tår vand og en tur i bakken.

T. Jakobsen

Fra : Denise

Dato : 08-03-05 18:16

Hej
Jeg tror vi alle har prøvet det med at lukke dem inde, og heldigvis bliver
vi altid tilgivet. Men det er rigtigt, samvittigheden er lidt sort når det
er sket

--
Hilsen Denise

Fra : Crazy Camilla

Dato : 08-03-05 20:19

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi altid tilgivet. Men det er rigtigt, samvittigheden er lidt sort når det

Hej.

Det kan jo ske.
Så længe det ikke er i fryseren, vaskemaskinen eller i ovnen, så går det
nok...

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Leyna

Dato : 08-03-05 23:24

On Tue, 8 Mar 2005 17:45:04 +0100, "Lady"
<ladycatwoman@fjernhotmail.com> wrote:

>Jeg var kommet til at lukke Hockey inde i mit ene værelse

Dér ville det ha' været rart med en "snakkede" kat.
Mine har en tandens til at gå i skabe, hvor de så kan risikere at
blive lukket inde. Gudseklov er der aldrig nogen af dem der har været
"fanget" i længere tid af gangen.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 09-03-05 06:11

Leyna wrote:

> [...]
> Mine har en tandens til at gå i skabe, hvor de så kan risikere at
> blive lukket inde. Gudseklov er der aldrig nogen af dem der har været

Vi har nogle katte, som kan finde på at lukke hinanden inde.
Det er især Ambi (nogle påstår, at hun ikke er ret intelligent, men jeg
siger, at man godt kan være klog uden at prale med det) som går ind i
åbne køkkenskabe, og ottO som lukker dem. Det virker nærmest som om han
gør det med vilje.
Det værste var, da Hedwig havde lagt sig længst inde i en køkkenskuffe,
som jeg intetanende lukkede.

Bjarne

Fra : Anette

Dato : 09-03-05 21:18

Bjarne Nielsen (Mozilla) wrote:
> Det værste var, da Hedwig havde lagt sig længst inde i en
> køkkenskuffe, som jeg intetanende lukkede.

He he - det nummer fik vi lavet mange gange, da Malle lige var flyttet ind
her hos os.
Der gik lidt tid inden vi fandt ud af at han kunne lukke skuffer op og hans
favoritsovested er dybt nede i en af skufferne med vores tøj. Vi ledte som
gale efter ham - og så sov han bare i en af de skuffer vi lige have skubbet

/ Anette

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 11-03-05 21:37

> Leyna skrev:

> Dér ville det ha' været rart med en
> Mine har en tandens til at gå i skabe, hvor de så kan risikere at
> blive lukket inde. Gudseklov er der aldrig nogen af dem der har været

Heh - Smillamissen har en ting med skabe. Heldigvis for hende kan hun da
komme ud af skabene her hvis hun ellers prøver ihærdigt nok ;) Selv ikke
da hun boede i hus med skabe med skydedøre lærte hun at holde næsen væk
den lille tosse :) Dog er hun hurtig til at gøre opmærksom på sig selv
hvis det skulle ske ;)

Med venlig hilsen
Trine Stubbe Teglbjærg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 11-03-05 19:34

"Lady" <ladycatwoman@fjernhotmail.com> wrote in

> En ekstra kattebakke - godt nok med bunden i vejret og uden grus
> havde han tisset i. Jo, han havde skam forsøgt at være en rigtig
> god og renlig mis.

Han er godt nok en dygtig mis, ham Hockey

Jeg havde engang fået lukket Oliwer inde i klædeskabet. Han var ikke
ret gammel og jeg ikke opmærksom på at han drønede ind i skabet. Jeg
var væk hele dagen, sikkert i omegnen af 8-10 timer. Da jeg kom hjem og
fandt ud af at han havde været i skabet, fik jeg jo også overordentligt
dårlig samvittighed. Tydeligvis havde han forsøgt at gøre sig bemærket
for alt tøjet, som havde hængt på bøjler lå i bunden af skabet og
Oliwer havde tydeligt sovet på det. Underligt nok havde han slet ikke
besørget overhovedet. Nøj, hvor blev han forkælet og kælet og kræset om
den aften

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.