Udstilling i Herlev.
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 03-03-05 08:52

Ja så skal Khefren og jeg på vores anden udstilling her i weekenden. Og jeg
er ca. lige så nervøs som første gang! Men mon ikke vi overlever .

Men jeg tænkte på, om der er andre herinde fra, der kommer? Enten som
udstillere eller publikum. Det kunne da være hyggeligt at hilse på - eller
beundre de misser, som man har læst om og set billeder af .

Det er forøvrigt lørdag vi kommer.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-03-05 10:33

Helle Frederiksen wrote:
> [...]
> udstillere eller publikum. Det kunne da være hyggeligt at hilse på - eller
> beundre de misser, som man har læst om og set billeder af .

Jeg er i Herlev begge dage - som steward.
Lørdag vil Tammy være at finde brægende i sit bur Han vil sikkert
nyde at få lidt klappenussebesøg
mvh Camilla

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 03-03-05 19:23

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er i Herlev begge dage - som steward.
> Lørdag vil Tammy være at finde brægende i sit bur Han vil sikkert
> nyde at få lidt klappenussebesøg
> mvh Camilla

Jamen et klappenussebesøg skulle der vel nok blive tid til .
Jeg går bare efter lyden *G*.

Fra : Gainsbourg

Dato : 03-03-05 15:28

Udstilling i weekenden? Det lyder da spændende!

Hvad tid? Hvor henne i Herlev? Hvilke racer hvilke dage?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Denise

Dato : 03-03-05 16:56

Gainsbourg wrote:
> Udstilling i weekenden? Det lyder da spændende!
>
> Hvad tid? Hvor henne i Herlev? Hvilke racer hvilke dage?
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Her er lidt info
http://www.darak.dk/Udstillinger/2005/2005Herlev/Herlev2005Info.htm

--
Hilsen Denise

Fra : JR 2610

Dato : 03-03-05 17:09

Ja, jeg og Kludetæppet kommer også begge dage

Udstillingen er en to-dagesudstilling, hvor der gives certifikxc (det var
lige Kludetæppets måde at stave til certifikat ) begge dage...
Dvs at der begge dage er alle racer repræsenteret - så man skulle nok kunne
få sine lyster og ønsker opfyldt, hvis man er på udkig efter bestemte racer

Den holdes i Herlev-hallen, Tvedvangen nr? i Herlev... der er åbent for
publikum fra kl 10.00...

Hvis nogen vil hilse på Kludetæppet kan vi findes i kataloget under mandens
navn... Jan Rudkøbing... Det er jo trods alt HANS forbistrede kræ JEG
udstiller *LOL*

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 03-03-05 17:57

JR 2610 wrote:
> [...]
>
> Hvis nogen vil hilse på Kludetæppet kan vi findes i kataloget under
> mandens navn... Jan Rudkøbing... Det er jo trods alt HANS forbistrede

Hej Ann
Vi regner med at kigge forbi et kort øjeblik på lørdag. Så det kan være vi
ses

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-03-05 19:13

Ann skrev (flere pluk)
<Udstillingen er en to-dagesudstilling, hvor der gives certifikxc (det var
lige Kludetæppets måde at stave til certifikat >
<Det er jo trods alt HANS forbistrede kræ >

*GG* ikke nok med du kalder hende "kludetæppe" og
"forbistrede kræ", skal hun nu også ha' skyld for dine stavefejl )
*GG*
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : JR 2610

Dato : 04-03-05 16:53

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> *GG* ikke nok med du kalder hende "kludetæppe" og
> "forbistrede kræ", skal hun nu også ha' skyld for dine stavefejl ) *GG*

Jamen Marianne... hun ER et forbistret kræ!!!
Hvis ikke man kan finde os i kataloget, kan man altid gå efter et bursæt i
mørkgrønt velour med et lysgrønt bundtæppe med drager på... og på buret er
der desuden monteret en nyyyydelig kokarde med "Rør mig ikke".
Kokarden har ikke noget at gøre med en evt bacilleforskrækkelse fra min
side - men skyldes snarere det faktum at Kludetæppet har en vane med at bide
(hårdt) i alt og alle... især hvis de er gode til at nusse og kæle *suk* Og
hun har det med at stå ved lågen og se meget ensom ud, mens hun opfordrende
gnider sig mod tremmerne... Hellere at folk bliver lidt sure over at de ikke
må røre, end at de bliver tygget i!!! Hvis man skal kæle med kræet, vil jeg
være til stede - så kan jeg i det mindste advare, og folk kan så selv
bestemme om de vil udsætte sig for et solidt "kærligheds"bid

Mvh Ann
PS. det _var_ altså Kludetæppet som skulle ned at stå på tastaturet... hun
ved godt hun ikke må - og hun er komplet ligeglad!

Fra : Kate

Dato : 06-03-05 13:20

"JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> wrote in

> PS. det _var_ altså Kludetæppet som skulle ned at stå på
> tastaturet... hun ved godt hun ikke må - og hun er komplet
> ligeglad!

Nåja, hun er vel kat ;-D

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-03-05 08:54

Gainsbourg wrote:

> Udstilling i weekenden? Det lyder da spændende!
>
> Hvad tid? Hvor henne i Herlev? Hvilke racer hvilke dage?
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Åbent for publikum fra 10-18 - alle racer begge dage.
Herlev Hallen, Tvedvangen 198, 2730 Herlev.
mvh Camilla

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 03-03-05 19:27

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg tænkte på, om der er andre herinde fra, der kommer?

Det lader jo til, at der alligevel kommer et par stykker herinde fra .
Jeg håber på at få hilst på nogen af jer. Og hvis det er, så skal I bare gå
efter den smukkeste sort/sølv somali på udstillingen ;oD.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-03-05 19:45

Helle skrev
<så skal I bare gå efter den smukkeste sort/sølv somali på udstillingen ;oD.

*GG* så ses vi nok om lørdagen, ingen udstilling uden besøg og knævren i
somali-afdelingen

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 04-03-05 11:27

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> *GG* så ses vi nok om lørdagen, ingen udstilling uden besøg og knævren i
> somali-afdelingen

Super !

Jeg satser også på, at jeg denne gang opfatter lidt af, hvad der foregår
omkring mig . Jeg var godt nok en anelse rundt på gulvet sidst. Men
øvelse gør vel mester.....håber jeg .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.