hvalp bortløbet
Fra : Preben

Dato : 10-05-05 18:34

Sort dværg puddel på 7 mdr øretato nr. x17175
er lørdag den 7 maj kl 13.00 bortløbet fra en rasteplads ved Arnum Nykro ved
Ribe
Hunden er sidst set i live søndag aften
Er der nogle der har set eller ved hvor hunden befinder sig, vil vi være
meget glade for oplysning.
Vi kan træffes på tlf nr 74867230 eller 54842006 Hanne Andersen

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Preben

Dato : 11-05-05 16:36

Den er heldigvis fundet.

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

"Preben" <preben_fjern_@showdogs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget glade for oplysning.
> Vi kan træffes på tlf nr 74867230 eller 54842006 Hanne Andersen

Den har indtil videre sparet mig for at få 24514 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk