<endnu en af de her historier
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 09-05-05 16:25

Det er utroligt, at en dyrlæge vil gå med til at aflive en hund på
dette grundlag --- ubeskrivelig umoralsk !!, burde hjælpe med at få
den anbragt et andet sted.
Mvh. Hans

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 09-05-05 19:19

"Hans Mikkelsen (slet ENM6F)" <bkfoto3@ENM6Fmail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er utroligt, at en dyrlæge vil gå med til at aflive en hund på
> dette grundlag --- ubeskrivelig umoralsk !!, burde hjælpe med at få
> den anbragt et andet sted.
> Mvh. Hans

-----------------

du har ret, men det gør en dyrlæge da ikke når han kan få 800 kroner for en
aflivning !

Pia

Fra : Pwh

Dato : 09-05-05 19:27

> -----------------
>
> du har ret, men det gør en dyrlæge da ikke når han kan få 800 kroner
> for en aflivning !
>

> Pia

Og her gik jeg i min naivitet og troede at dyrelæger var lige så
forskellige som alle andre mennesker,
og så er de åbenbart allesammen nogle pengegriske svin.

/Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-05-05 20:22

Pwh <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

> Og her gik jeg i min naivitet og troede at dyrelæger var lige så
> forskellige som alle andre mennesker,
> og så er de åbenbart allesammen nogle pengegriske svin.

der er desværre for mange dyrlæger der kun tænker på penge ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-05-05 22:36

Også skrev Vollert

> der er desværre for mange dyrlæger der kun tænker på penge ...

Skal vi ikke blive enig om at det er ejeren af hunden her der er nogle svin.
Først anskaffer de sig et dyr og da det viser sig at det bliver lidt bøvlet
og besværlig går de til en dyrlæge for at få aflivet dyret, også vil de
heller ikke betale deres regning, i min verden rangere den slags folk kun
lige lidt over pedofile og voldtægts forbrydrer.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-05-05 22:36

"Martin Vollert" <sÊt martin foran @ @plakaten.dk> wrote:

> [...]
> heller ikke betale deres regning, i min verden rangere den slags folk kun
> lige lidt over pedofile og voldtægts forbrydrer.

helt enig ... jeg bliver helt klam ved tanken om det ...

....men ... hvis det var f.eks. vores dyrlæge, ville han i sådanne
tilfælde enten 1: prøve at finde en anden løsning sammen med ejerne,
eller 2: finde et andet hjem til hunden. Under ingen omstændiheder ville
han bare sådan uden videre aflive en ellers rask hund ...

/thomas
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Kosmonauten

Dato : 10-05-05 18:23

> [...]
> Det er utroligt, at en dyrlæge vil gå med til at aflive en hund på
> dette grundlag --- ubeskrivelig umoralsk !!, burde hjælpe med at få
Hej Hans.
Det har du helt ret i, det er sørgeligt at den "dyre" læge ikke er sin
opgave voksen og hjælper med rådgivning.
For pokker hvor det efterhånden trist læsning, dyr har også "lømmel alder",
men nææh nej, hvis "dyret" ikke makker ret, så hellere få det aflivet, vi
lever i en tid, hvor alting bare "skal" virke og hvis det ikke går efter
vores pibe, ja så smider vi det væk også selvom det er levende.
At der så i dette tilfælde står en person, der netop med sin faglige viden
burde komme med et par gode råd men undlader, tja det skal vi vist lade stå
et øjeblik.......
Hygge
Martin & Laika