Endnu en af de her historier ...
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-05-05 22:43

<http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=377147>

Her er da både dyrlæge og ejere der skulle have en kugle, istedet for
hunden ..

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-05-05 23:08

> Her er da både dyrlæge og ejere der skulle have en kugle, istedet for
> hunden ..

Hmm... Den er lidt svær. Tror man selv skal kende omstændighederne. Kan da
godt forstå, hvorfor lægen bliver irriteret over ikke at blive betalt. Og
kan godt se det umoralske i at aflevere et lig i en plastikpose.

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-05-05 04:19

Også skrev Vollert

> [...]
> Kan da godt forstå, hvorfor lægen bliver irriteret over ikke at blive
> betalt. Og kan godt se det umoralske i at aflevere et lig i en

Tjaa det er sgu da deres hund, så hvorfor vil de ikke ha den tilbage ?.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Pwh

Dato : 09-05-05 05:12

> Tjaa det er sgu da deres hund, så hvorfor vil de ikke ha den tilbage
> ?.

Ja, nu larmer den da ikke mere

/Jens

Fra : Ami Prange

Dato : 09-05-05 08:09

Fra : Kito

Dato : 09-05-05 06:05

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hunden ..
>
>Jeg havde nok gjort det samme, det viser sig jo at ægteparret ikke vil
Dyrlægen skal jo også betale bortskaffelse afgift for at komme af med
hunden, så for at minimere sine udgifter afleverer han hunden til ejeren.

Poul

Fra : jopa

Dato : 09-05-05 09:15

Thomas von Hassel skriblede bla:
> <http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=377147>
>
> Her er da både dyrlæge og ejere der skulle have en kugle, istedet for
> hunden ..

Næ da kun ejerne.
Dyrlægen har sgu da også udgifter.

--

Mvh.John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-05-05 09:28

jopa <john@zora.invalid> wrote:

> Thomas von Hassel skriblede bla:

> Næ da kun ejerne.
> Dyrlægen har sgu da også udgifter.

Han må sku da ikke smide rundt med døde dyr som det passer ham ... han
har en forpligtelse til at skaffe sig af med dyret på en forsvarlig måde
.... hvis ikke lovmæssigt så moralsk

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : jopa

Dato : 09-05-05 09:58

Thomas von Hassel skriblede bla:
> Han må sku da ikke smide rundt med døde dyr som det passer ham ... han
> har en forpligtelse til at skaffe sig af med dyret på en forsvarlig
> måde ... hvis ikke lovmæssigt så moralsk

Moralen den mangler da hos dem der anskaffer sig hund og derefter afliver
den fordi den volder problemer for dem.
Dyrlægen er ikke forpligtet til at bortskaffe hunden, men ejerne.
Dyrlægen kan gøre det for dem mod betaling.

Ejerne kan rent faktisk selv tage liget med hjem og gøre med det hvad de
vil
evt udstoppe den eller mod betaling aflevere den til evt Dapa.

Da min gamle trætte og syge hund blev aflivet spurgte dyrlægen om jeg
selv
bortskaffede den

--

Mvh.John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-05-05 10:47

jopa <john@zora.invalid> wrote:

> Thomas von Hassel skriblede bla:
> >

> Moralen den mangler da hos dem der anskaffer sig hund og derefter afliver
> den fordi den volder problemer for dem.

ja, nemilg, bare at smide hunden ud er en lidt for bekvem løsning ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-05-05 10:01

"jopa" <john@zora.invalid> writes:

> Dyrlægen er ikke forpligtet til at bortskaffe hunden, men ejerne.

Jeg misforstod lige denne linje.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 09-05-05 16:48

> <http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=377147>

Hmm -- det foregik vel ikke i nærheden af JBH ? ? Det ku' da lige lyde som
noget han kunne finde på

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-05-05 18:49

Pia Lihme Petersen <PiaFJERN@lihme.com> wrote:

> Hmm -- det foregik vel ikke i nærheden af JBH ? ? Det ku' da lige lyde som
> noget han kunne finde på

Det står der desværre ikke noget om ....

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?