Klikker træning i Næstved området
Fra : thomas Duus Jürgense~

Dato : 07-05-05 07:43

Findes der nogen i næstved området som, selvfølgelig mod betaling vil give
min kone nogen enetimer sammen med vores hund i klikker træning.

Hun har lidt problemer med at styre rollo, og jeg tror at klikkertræning vil
være ideel for ham da han er utrolig madglad.

thomas

thomas@4701.dk

Fra : Søren LH

Dato : 07-05-05 18:46

> [...]
>
> Hun har lidt problemer med at styre rollo, og jeg tror at klikkertræning
> vil være ideel for ham da han er utrolig madglad.

Hej Thomas,

www.etgladhundeliv.dk

Her kan du også få enetimer med arbejde om de specifikke problemer din hund
har.

Mvh
Søren