Jeg bliver sindssyg!
Fra : MGA

Dato : 03-05-05 07:08

....hvis ikke jeg får sovet!

Vores ældste hund, Kali på 14 måneder er i løbetid og har den sidste uge
vækket mig konsekvent ved 4-tiden og igen ved 6-tiden ved at stille sig
ovenpå mig og gå rundt på mig. Problemet er at når jeg først er vågnet, kan
jeg ikke falde i søvn igen.

Vi har prøvet at lukke hende ude fra soveværelset om natten, men så stor hun
bare og piver og kradser på døren.

Noget må der gøres =(

På forhånd tak for jeres input

Mette

Fra : Birgitte

Dato : 03-05-05 17:29

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

>Vores ældste hund, Kali på 14 måneder er i løbetid og har den sidste uge
>vækket mig konsekvent ved 4-tiden og igen ved 6-tiden ved at stille sig
>ovenpå mig og gå rundt på mig.

>Mette

Hej Mette

Er du sikker på at Kali ikke prøver at gøre dig opmærksom på, at hun skal ud
?
Jeg ved ikke om det gælder alle tæver, men vores trænger i alt fald til
nogle ekstra tisseture, når hun er i løbetid.

Birgitte

Fra : Mette Kyhl

Dato : 03-05-05 18:17

> [...]
> Jeg ved ikke om det gælder alle tæver, men vores trænger i alt fald til
> nogle ekstra tisseture, når hun er i løbetid.

Ja det samme gør sig gældende for vores, min erfaring er også at hun drikker
mere når hun er i løbetid.

VH Claus

Fra : MGA

Dato : 04-05-05 06:29

> [...]
> kan jeg ikke falde i søvn igen.
>
> Vi har prøvet at lukke hende ude fra soveværelset om natten, men så stor

Ok, mange tak for jeres svar - det giver jo mening - så hun skal naturligvis
ud og tisse.
Nogen idéer til hvordan jeg lærer at falde i søvn igen? =P

Mette

Fra : Bodil

Dato : 04-05-05 09:13

> [...]
> naturligvis ud og tisse.
> Nogen idéer til hvordan jeg lærer at falde i søvn igen? =P

Det med at falde i søvn igen kommer af sig selv når du bliver træt nok, bare
spørg alle småbørnsforældrene, de lærer det men det tager tid.
gnid øjnene og vær glad for at 1 lille mdr. så sover i igennem igen.
Bodil

Fra : Pwh

Dato : 04-05-05 09:40

MGA wrote:
> Ok, mange tak for jeres svar - det giver jo mening - så hun skal
> naturligvis ud og tisse.

Hvis du bor i hus kan du gører ligesom mig og lave en hundelem så
Kali kan rende ud i haven når det passer hende, det har mine 2 hunde
stor glæde af at kunne gører, specielt Tyson elsker at værer ude i haven
midt om natten

/Jens

Fra : MGA

Dato : 09-05-05 06:07

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kali kan rende ud i haven når det passer hende, det har mine 2 hunde
> stor glæde af at kunne gører, specielt Tyson elsker at værer ude i haven

Hej Jens!

Ja, det ville være skønt, men der er mange ræve i Skagen og de tager de små
hunde - så ingen udgang uden mor!
Men man kan vel vænne sig til at stå op kl. 6 efter et stykke tid...

Tak for idéen

Mette

Fra : Pwh

Dato : 09-05-05 19:11

> [...]
> de små hunde - så ingen udgang uden mor!
> Men man kan vel vænne sig til at stå op kl. 6 efter et stykke tid...

Ja, det ville værer dejligt at kunne sove længe til kl 6, mit vækkeur
ringer kl 5:30 de dage jeg skal på arbejde, det skal jeg så heldigvis
kun 3 dage om ugen

/Jens (som har 4-dages weekend i morgen til fyraften)

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 10-05-05 12:54

> [...]
> kun 3 dage om ugen
>
> /Jens (som har 4-dages weekend i morgen til fyraften)

Hva Falder..... Står du op, midt på formiddagen ))

M.V.H.....Benny..

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 04-05-05 21:17

Når en tæve er i løbetid fortæller den det ved at småsjatte adskillige
gange, den skal ud for at fortælle hanhundenen at her er en løbsk tæve jo
mere den for lov til det hjemme i haven jo større er chancen for hanhunde
besøg, det kræver et godt hegn.