Til Henrik
Fra : Lisa Rosenquist Chri~

Dato : 13-04-05 19:54

Jeg syntes at du skulle prøve at give Mille et produkt der hedder
Artroflex og kan købes hos dyrlægen. Det er et glucosamin præperat der
opbygger brusk og smørrer leddene og det anvendes til netop problmer
som disse.
Min forrige hund blev 14 år og han begyndte som 10 årig at gå og falde
over små forhøjninger og hvis han skulle gå op af vores trappesten så
faldt han sammen i bagkroppen. Ud over det havde han det super. Jeg
begyndte at give han Artoflex og efter ganske kort tid var han
fuldstændig symptomfri og levede yderligere 4 år uden problemer med
bentøjet.

Mvh Lisa

Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-04-05 21:34

Hej Lisa

Tak for din besked.

Jeg fik anbefalet og bruger nu produktet Arthrocare fra dyrlægen. Det skulle
være meget lig Arthroflex, da det efter indtagelse danner glucosamin i
kroppen. Jeg mener at Arthrocare er et dansk produkt analogt med Arthroflex.
Prisen er vist den samme, så jeg tror jeg prøver Artrhoflex når bøtten er
tom. Jeg har søgt en del på nettet efter Arthroflex, og det ser ud som om
produktet er meget populært.

Mvh. Henrik