Vores golden-hvalpe
Fra : Palle

Dato : 13-04-05 17:41

Nu er der ved at være livlig i hvalpekassen. Hvalpene er begyndt at brydes
med hinanden, og så har de fundet ud af at det er sjovt at gø!!!
Men de bliver nu hurtigt trætte - de kan være midt i en jammerlig gø-koncert
og så falder de pludselig i søvn alle seks inden for et halvt minut.

Jeg har lagt nogle nye billeder ind på min hjemmeside så I lige kan hvor
store de er blevet....

Mvh Palle
--
Læs om golden retrieveren, dens oprindelse, udseende og karakteregenskaber.
Læs også om vores hvalpe og deres forældre, og se billeder af dem: