Link til supertyggelegetøj
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 13-04-05 16:27

med fare for at blive meldt til abuse af vores nye netpolitibetjent så
sender jeg aligevel denne "reklame" for det legetøj jeg har brugt
flere år på at finde det holder til at hunden tygger _hårdt_ i
det.

http://www.greatchinaintl.com/toys.php?a=1&mc=7&sc=23

Fra : Bent

Dato : 13-04-05 17:53

"Punish the deed, not the breed." <skriv@ikke_til_denne_mail.com> skrev i en
meddelelse news:5aeq51d0u2md9pf50sprmn8a0p4v5h9u3g@4ax.com...

> [...]
> sender jeg aligevel denne "reklame" for det legetøj jeg har brugt
> flere år på at finde det holder til at hunden tygger _hårdt_ i

Hej,

Lidt smådyrt selv at importere det fra Kina ?

// Bent

Fra : CL

Dato : 13-04-05 18:36

Hejsa

> det holder til at hunden tygger _hårdt_ i
> det.
>
> http://www.greatchinaintl.com/toys.php?a=1&mc=7&sc=23

Hvor meget tyggeri kan det holde til??

Leder selv efter noget legetøj til vores lille rottweiler på snart et år.
Han kan ødelægge alt, skal lige siges at han altid har tyggeben. En
tennisbold ligger i tusind stykker efter en time, et reb med knuder i begge
ender holder ikke meget længere tid. Har prøvet legetøj mrk. kong company,
med det bliver også gnavet i stykker på meget kort tid, selvom de i
forretningen sagde, at det ikke ku lade sig gøre. Ind imellem tager han et
stykke træ fra brændekurven, som også hurtigt ligger som splinter over hele
gulvet. Kort sagt, jeg har endnu ikke fundet noget der kan holde mere end et
par timer til hunden.

Nogen ideer til legetøj som han holde til denne hund, eller skal han
fortsætte sit liv uden legetøj

Chresta

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-04-05 00:36

"CL" <lyholm3@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> end et par timer til hunden.
>
> Nogen ideer til legetøj som han holde til denne hund, eller skal han

Hej Chresta

jeg ved at den tidliger ejer af www.hundens.net gav garanti for at hunden
ikke kunne ødelægge legetøj fra ham så gav han pengende tilbage. Men den har
lige haft ejereskift så jeg ved ikke om den nye har samme holdning.

Peter

Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 13-04-05 20:18

Smil :)

Fra : Pwh

Dato : 13-04-05 20:39

Punish the deed, not the breed. wrote:
> [...]
> sender jeg aligevel denne "reklame" for det legetøj jeg har brugt
> flere år på at finde det holder til at hunden tygger _hårdt_ i

Hvad er den af Punish, vil de ikke udleverer flere killinger fra
Inger's kattehjem til Pluto

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 14-04-05 17:03

On Wed, 13 Apr 2005 21:38:41 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvad er den af Punish, vil de ikke udleverer flere killinger fra
>Inger's kattehjem til Pluto
>
>/Jens

nej de fik sku ondt i røven over at jeg brugte dem som hundefodder hmm
? de er fandme så sarte de katteelskere derude

Fra : Buhl

Dato : 14-04-05 12:31

"Punish the deed, not the breed." <skriv@ikke_til_denne_mail.com> wrote in
message news:5aeq51d0u2md9pf50sprmn8a0p4v5h9u3g@4ax.com...

> [...]
> sender jeg aligevel denne "reklame" for det legetøj jeg har brugt
> flere år på at finde det holder til at hunden tygger _hårdt_ i

Jeg har købt et sådant hjul hos Calles Dyrerige i aalborg, netop pga. han
garanterede at det kunne IKKE bides i stykker - heller ikke af en lille FT.
Springer spaniel på 18 kilo.
Jeg kan bevidne at en god portion af et sådant hjul gennem de sidste uger
har passeret gennem ziggys fordøjelsessystem - det holder IKKE....
Det virker hårdt og sejt, men det lykkedes relativt let for ziggy at bide
overfladen af - det granulerer relativt let syntes jeg.

Omvendt, så købte jeg samtidigt et billigt, lyserødt tyggeben i sejt, blødt
gummi, som det IKKE har lykkedes ham at tygge i stykker, selv om det har
fået den længste behandling. Det er sidste gang jeg køber tyggelegetøj til
+80 kroner, når det til 14.95 kan vise sig at holde bedre

Mvh.
Hans Houmøller

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 14-04-05 17:10

On Thu, 14 Apr 2005 13:31:17 +0200, "Buhl"
<buhlspostkasseREMOVE@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fået den længste behandling. Det er sidste gang jeg køber tyggelegetøj til
>+80 kroner, når det til 14.95 kan vise sig at holde bedre

der er jo forskellige størelser, mit kostede ca 200 og jo der kan da
bides igennem, men ikke særlig nemt, men min har nu ikke direkte
splittet det ad og så er jeg glad, måske du har fået købt et af de
mindste hjul ? måske der har været fejl i gummiet ? der står desuden
på indpakningen at de garanterer tilfredshed, så ville jeg da bare ned
og aflevere det hvis det er blevet bidt i stykker.