DM IPO på amager
Fra : BettinaP

Dato : 07-04-05 14:17

Er der nogen af jer der skal med til IPO mesterskaberne i rottweilerklubben
her i weekenden? Min bror og jeg vil så gerne ud og kigge, men det er
åbenbart umuligt at få nærmere oplysninger om, hvornår der foregår hvad, så
vi kunen få en ide om, hvornår der er noget at kigge på.
det eneste vi ved er, at det vist nok starter omkring 12.30 om lørdagen

??

BettinaP

Fra : Sanne

Dato : 07-04-05 16:45

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi kunen få en ide om, hvornår der er noget at kigge på.
> det eneste vi ved er, at det vist nok starter omkring 12.30 om lørdagen

Hej Bettina.

Jeg har lige videresendt dit spørgsmål til en af mine venner. Håber du kan
bruge det til noget
mvh
Sanne

Han svarede således :

Rottweilerklubbens DM afvikles således, lørdag går alle hundene spor omkring
Roskilde. Søndag byder på lydighed og forsvarsarbejde på Skelgårdsskolen,
Ugandavej 138, 2770 Kastrup. Jeg kunne forestille mig at det starter
allerede ved 8,30 tiden.

Fra : Bufas

Dato : 07-04-05 23:10

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrøv in news:d33btu$4fp$1@postednews.klen.dk:

> [...]
> hvornår der foregår hvad, så vi kunen få en ide om, hvornår der er
> noget at kigge på. det eneste vi ved er, at det vist nok starter

DM Tidsplan

Fredag:

Banen er åben for træning kl. 16.00 - 18.30
Se opslag på skolen
Indskrivning fra kl. 16.00
Dagens ret serveres fra kl. 18.00

Indmarch kl. 18.45
Åbningsceremoni kl. 19.00
Væsentest kl. 19.15
Dommermøde kl. 19.45

Lørdag:
DM start (spor) kl. 08.30
Frokost kl. 12.00
Konkurrencen genoptages kl. 13.00
Kammeratskabsaften kl. 18.30

Søndag:
DM start kl. 08.00
Frokost kl. 12.00
Konkurrencen genoptages kl. 12.30
Præmieoverrækkelse kl. 16.00

Der tages forbehold for evt. ændringer i ovenstående program.

--
www.razco.dk
www.bufas.dk

Fra : BettinaP

Dato : 08-04-05 09:09

hihi, tusind tak

planen er selvfølgelig kommet på efter jeg sad og kiggede igår
(det er altså rigtigt! *G*)
men tak for alle svarene!

BettinaP

Fra : Xenon

Dato : 08-04-05 06:11
Fra : Bufas

Dato : 09-04-05 16:47

> [...]

> hvornår der foregår hvad, så vi kunen få en ide om, hvornår der er
> noget at kigge på. det eneste vi ved er, at det vist nok starter

Hey !

Er spændt på om I har været ude og se nogle spor i dag ???

Fortæl endelig !!!

/Bufas

--
www.razco.dk
www.bufas.dk

Fra : BettinaP

Dato : 11-04-05 11:53

> [...]
> >

> Hey !
>
> Er spændt på om I har været ude og se nogle spor i dag ???

Hej

Nej, vi kunne ikke helt gennemskue, hvor de sporprøver egentlig blev
afholdt, så vi var kun ude og kigge igår eftermiddags.

Der var det så forsvarsdelen af prøverne der kørte. Hold da op hvor har de
bare styr på det de vovser!
Vi var meget imponerede over, for det første, hvor hurtigt en rottweiler
egentlig kan løbe *G* og for det andet, hvor dygtige de var til, at slippe
biddet i samme sekund figurantet stod stille.
Eller....de fleste af dem var gode til det. Der var en enkelt der simpelthen
var for tændt til helt at huske hvornår han skulle bide, hvornår han skulle
gø osv. Han blev også disket til sidst, for den var helt elektrisk. Sjovt
syn at se den forsøge at sidde på plads med bagbenene halvt løftet, hoppende
rundt , holdende øje med hvornår figuranten mon bevægede sig igen hihi.
En sand fornøjelse at se hvor glade og tændte de dejlig vovser var, og hvor
meget man egentlig kan træne dem til.

Bagefter tog vi med et par træningsvenner til amager strandpark og gik tur
med vovserne i det dejlige vejr. Så 3 rottweilere, en ridgeback, to parson
russel terrrier og en blandingstæve havde en HERLIG eftermiddag, med masser
af sand og vand og leg. Nøj hvor de hyggede sig. Mocka var knust af træthed
da vi kom hjem *G*

BettinaP

Fra : BettinaP

Dato : 12-04-05 08:01