Dejlig oplevelse
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-04-05 19:02

Hej

I dag var vi i Bo Grønt for at købe græsfrø til haven. Den har ikke
helt overlevet at vi har fået udvidet familien med en lille newf.

Da vi var på vej til at sætte os ind i bilen igen, kom en ung mand
gående med to dejlige unge newfer, en brun og en sort. Og som I
sikkert kender det, så kunne jeg jo ikke lade være med at springe ud
af bilen for at snakke med dem. Og siden vores naboer brokker sig, kan
vi ikke lade Siri være alene hjemme, så hun var naturligvis med bag i
bilen. Kåre tog hende straks ud, og så var der ellers newf-leg. Jeg er
altså glad for at jeg ikke var en lille forsigtig skødehund i den
forsamling!

Siri synes dog det var knap så sjovt, for hun er åbenbart lige ved at
komme i sin første løbetid. I hvert fald var de to unge hanner mere
interesserede i at jumpe op af hende end i at lege med hende. Men så
ved vi jo at det er ved at være op over.

I eftermiddags var vi også på stranden, der var jo ganske dejligt
vejr. Så vi var ude på første revle og badede lidt. Det var der også
en flok drenge på omkring 10 år der var. Og da de, efter en halv time
i vandet!, kom ind, flokkedes de straks om Siri, ligesom deres mindre
brødre havde gjort det tidligere. De stod i deres underbukser og med
et håndklæde over skuldrene og spurgte og spurgte og spurgte. Alt hvad
man kan spørge om med hunde, spurgte de mig om. Til sidst var jeg nødt
til at gå, så de kunne komme hen og få noget tøj på. Det er første
gang Siri har fået for meget af leg med børn. Men så fint hun viser
det. Hun går et par skridt væk og sætter sig med ryggen til. Da de
ikke forstod det første gang, gik hun bare igen og satte sig med
ryggen til og så forstod de budskabet. Er det ikke en dygtig hund?

Og så er hun smuttet ud af haven fire gange i dag. Den ene gang slæbte
hun en 30 kg parasolfod med sig i halsbåndet, for da var hun bundet!
Så nu er vi ved at sætte et godt, solidt hegn op.

Så man keder sig bestemt ikke, når man har hund!

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Heidi Jensen

Dato : 04-04-05 20:12

> Så man keder sig bestemt ikke, når man har hund!

Nej aldrig! ;0)

Fra : Anette

Dato : 04-04-05 21:23

Trine Kornum Christiansen wrote:
> Og så er hun smuttet ud af haven fire gange i dag. Den ene gang slæbte
> hun en 30 kg parasolfod med sig i halsbåndet, for da var hun bundet!
> Så nu er vi ved at sætte et godt, solidt hegn op.

He He disse ord sidder vi lige og hygger os over. Philana er også lige
startet sin første løbetid i dag.
De sidste dage har der været mange flugtforsøg fra haven, mislykkede forsøg
med at binde hende og så videre, så jo - vi har også netop i dag været ude
og købe halvdelen af Harald Nyborgs beholdning af hegn.

> Så man keder sig bestemt ikke, når man har hund!

Nej, slet ikke

/ Anette

Fra : x Vuf x

Dato : 05-04-05 10:56

On Mon, 4 Apr 2005 22:22:33 +0200, "Anette" wrote:
> [...]

>mislykkede forsøg med at binde hende og så videre, så jo -
>vi har også netop i dag været ude og købe halvdelen af

Hihihi...Den forretningskæde og andre lignende burde gi'
DKs hundeejere mængderabat!

>Nej, slet ikke

Det har man skisme da ik' tid til!
PS: Husk at hanhunde gerne hopper
over eller kravler under et højt hegn
til en løbsk tæve, der meget belejligt
også er bundet!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
Nu kun 1 pige og 3 drenge tilbage!