hvilken racenavn ??
Fra : Soliema

Dato : 04-04-05 10:03

Hejsa i gruppen...
Jeg sidder og tænker og tænker over en bestemt hunderace, som jeg gerne vil
studere lidt mere i, men kender desværre ikke racenavnet på den...
Det er en meget lille hund, som er mindre end en kat, den er korthåret med
stritøre, og så er det vare gang i den...

den er så lille at den faktisk kan sidde i et forklædelomme..

erd er nogen som kender denne race??

/Anne Mette

Fra : Christina Jensen

Dato : 04-04-05 10:20

er det en chihuahua? du tænker på?
hilsen christina

Fra : Palle

Dato : 04-04-05 13:11

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse
> Det er en meget lille hund, som er mindre end en kat, den er korthåret med
> stritøre, og så er det vare gang i den...

Den hund jeg umiddelbart kommet til at tænke på er en chihuahua. Det er
verdens mindste hunderace. Den er korthåret og har stritører...
Så måske er det den

Mvh Palle
--
Læs om golden retrieveren, dens oprindelse, udseende og karakteregenskaber.
Læs også om vores hvalpe og deres forældre, og se billeder af dem:

Fra : Soliema

Dato : 04-04-05 16:23

> Den hund jeg umiddelbart kommet til at tænke på er en chihuahua. Det er
> verdens mindste hunderace. Den er korthåret og har stritører...
> Så måske er det den

Gud, det er da mig, som er helt forkert på den, det er en Chihuahua, jeg
vidste bare ikke, at de også kan fået korthåret

Undskyld Christina, i det andet indlæg og tak for hjælpen....

/Anne Mette

Fra : x Vuf x

Dato : 04-04-05 16:38

On Mon, 4 Apr 2005 11:02:44 +0200, "Soliema" wrote:

> [...]
>det vare gang i den...den er så lille at den faktisk kan
>sidde i et forklædelomme..erd er nogen som kender denne race??

Det er en korthåret Chihuahua. Den findes også i langhåret.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
Nu kun 1 pige og 3 drenge tilbage!