Titlis -Svævebane
Fra : almp

Dato : 11-05-05 15:55

Hej
Er der nogle der kender den hurtigste / bedste vej til Titlis svævebanen i
Schweiz ved byen Engelberg ? og derfra videre til Venedig ?
-og hvor man måske kan undgå at køre igennem alt for mange tunneller.....

hilsen Annie

Fra : Pro

Dato : 11-05-05 18:47

"almp" <almp@gratisemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Schweiz ved byen Engelberg ? og derfra videre til Venedig ?
> -og hvor man måske kan undgå at køre igennem alt for mange tunneller.....

Prøv www.map24.dk 1178 km beregnet til 10 timers kørsel fra
Kolding...hvilket du godt kan regne med + pauser....mvh..Kim

God tur der er flot i Engellberg

Fra : Steen Larsen

Dato : 11-05-05 21:06

Pro wrote:

> Prøv www.map24.dk 1178 km beregnet til 10 timers kørsel fra
> Kolding...hvilket du godt kan regne med + pauser....mvh..Kim

Nu ved jeg ikke om Annie skal have campingvogn med for skal hun det skal
hun nok regne med 2-3 timer mere da de 10 timer er beregnet ved 120 km/t
i gemmensnit på motorvej det er nok lige i overkanten med campingvogn.
:)

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : almp

Dato : 11-05-05 21:29

hej igen
det er med autocamper som vi lejer... så det glæder vi os meget til. tak for
tipene... en skam der er så lang tid til sommerferien ;)