Overnatning en 7-800 kilometre nede i tys~
Fra : Keld Rasmussen

Dato : 10-05-05 22:33

Turen går til Venedig, med villateltet på taget, så jeg regner med at
køre derned med en overnatning, og har sigtet mig ind på Rothenburg ober
den tauber som et passende punkt at overnatte.

Da vi ikke vil bruge tid på at sætte telt op og ned ville jeg høre om
der er nogen der kender et godt og pris rimeligt sted at overnatte i
dette område.

Behovet er 4 senge i et eller to værelser, rent og pænt, med
parkeringsmulighed "uden for døren" og mulighed for at bestille i forvejen.

Keld Rasmussen

Fra : Roald Jørgensen

Dato : 11-05-05 08:07

"Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Behovet er 4 senge i et eller to værelser, rent og pænt, med
> parkeringsmulighed "uden for døren" og mulighed for at bestille i

Hej Keld

En søgning i Google gav bla. dette

http://www.bensbauernhof.com/fzfrothenburg.html

eller dette

http://www.travelinside.de/Hotel-Rothenburg-Ob-Der-Tauber.html

Roald Jørgensen

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 11-05-05 21:11

Roald Jørgensen wrote:
> "Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Jeg kan selv google, jeg søgte personlige anbefalinger

Keld

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : phk

Dato : 11-05-05 14:04

> [...]
> derned med en overnatning, og har sigtet mig ind på Rothenburg ober den
> tauber som et passende punkt at overnatte.

Hvorfor kører du den vej?

--
Per, Esbjerg

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 11-05-05 21:10

phk wrote:
> "Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kører du den vej?

Det er den overordnede rute min navigator foreslår, har du bedre
alternativer ?

Keld

Fra : phk

Dato : 11-05-05 21:40

> Det er den overordnede rute min navigator foreslår, har du bedre
> alternativer ?

TomTom? :)

Til Venedig ville jeg køre over München Salzburg Villach ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Gismo

Dato : 11-05-05 15:28

Keld Rasmussen wrote:

> Behovet er 4 senge i et eller to værelser, rent og pænt, med
> parkeringsmulighed "uden for døren" og mulighed for at bestille i
> forvejen.

Før vi blev campister, havde vi også en overnatning på vej ned.
Bordel,, hotelmutter sagde vi skulle parkere omme i gården, da mange
biler bliver tømt om natten i håbet om at finde et kamera, valuta og andet
godt.

Gismo.