Campingplads i Sverige.
Fra : P&H

Dato : 10-05-05 21:19

Hej
Jeg har ingen erfaring med camping i Sverige, men vi vil gerne en tur til
(det sydlige Sverige) i år.Vi mangler navnet på et par pladser som er gode
til børn 4-6-10år.
Er der nogen der har et par gode ideer.
På forhånd tak.

Per

Fra : J S L

Dato : 11-05-05 07:21

"P&H" <qwenr.halne@ofir.dk(fjern qwe)> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> (det sydlige Sverige) i år.Vi mangler navnet på et par pladser som er

Hej!

Prøv evt. at kikke på dette site:

www.camping.se

Der er måske nogle links.

Fra : uffe eriksen

Dato : 11-05-05 07:49

jeg kan anbefale hafsten camping http://www.hafsten.se/eng/camp_e.shtml

hilsen uffe

Fra : J-P. Rasmussen

Dato : 11-05-05 08:51

> [...]
> (det sydlige Sverige) i år.Vi mangler navnet på et par pladser som er gode

Sturkö Camping, hvor de også forstår danske er et rigtigt godt bud.
http://www.sturkocamping.com/Dansk/dk_index.htm
Her er både gode legeforhold, egnede strande til børn i alle aldre.
Legepladserne ligger nede ved vandet, så der ikke er kørende trafik i
området.

Vimmerby.
Et andet godt bud er at atge en tur til Vimmerby hvor der ligger flere
pladser.Det atger 3 - 4 timer at køre derover fra Hälsingborg.

Vi har selv prøvet http://www.nossen.nu/, hvor legeområdet blev sat i stand
for 2 år siden. Her ligger legeområdet også nede ved vandet. En tur ud til
Astrid Lindgrens Verden (http://www.alv.se/) kan gøres på én dag, men sæt
hellere to dage af. Her er der også en camping og hytteby, men den er ikke
så hyggelig eller godt indrettet som Vimmeby Camping. Tag også en tur ud til
Katholt og Bulderby i virkeligeheden.

Et sidste sted i Vimmerby du kan campere i Vimmerby er på Björnbackens
Camping, der ligger sammen med et vandland, hvor man kan komme ind med
rabat, når man bor på pladsen. http://www.bjorkbacken.com/stugby/index.asp

Du kan se meget mere om Vimmerby på deres Turistkontors hjemmeside
http://www.turism.vimmerby.se/.

Du kan læse lidt om Vimmerby her:
http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/149/68/Camp_080-81.pdf

Og lidt om de 2 pladser her:
http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/149/68/Camp_078-79.pdf

Held og lykke med projektet.

Mvh.

J-P. Rasmussen
sletmigførst.jpr@campingferie.dk

I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.

Fra : P&H

Dato : 12-05-05 14:46

Tak for de mange gode tips.
Mvh