sikke en weekend ;-)
Fra : Tournesol

Dato : 10-05-05 07:32

Hejsa

vi kom hjem fra vores 2 tur i vores ny cv i søndag vi havde ligger på
campinggården boeslund en dejlig plads
Vejret var ikke det bedste og vi var bare ikke alt for heldige og vi fandt
ud af havd vi have glemt !!!

Fredag aften fik børne lov til at se disney sjov og lige pluslig sker det
der ikke må ske fjernesynet kortslutter og bryder brand , her fik vi så
bekræftet at vi er en famile der forstå at samarbejde, jeg flåede el stikket
ud manden smed tallerkerne som han var ved at sætte på plads og greb
fjernsynet ungerne havde allerede åbnet telt døren og ud væltede fjernsynet.
Det gik stærkt heldigvis nået det ikke at blive til de stor flammer men føj
hvor det osede og stank!!!! Tænk hvad der kunne være sket !!!!!! (Måske
skum slukkeren skal være i teltet frem over !!!!)(vi havde ikke noget tæppe
at kunne knalde over )
Lørdag køre vi ud at købe et nyt tv man er vel lidt luksus campist men
ak og ve vi fik en mandag udgave det virkede ikke .

søndag da vi skulle køre hjem da vi pakkede sammen så jeg at det ene
støtteben næsten ingen kontakt med jorden havde og det andet støttede alt
for meget, manden fik en balle og pluselig får vi begge kigget på det
ene hjul......... det var havl flat >aaagghh< når så sætter vi da bare
reserve hjul på................. niks for det havde vi glemt at få købt det
sad nemlig på vores gamle cv så ind til campign fatter som havde et
håndpumpe og så op til nærmeste tank for at fylde dækket helt op men
desværre tapte dækket hurtig luften og jeg opdager at der sidder en skrue
(jeg ved ikke hvem af os der har rystet hovdet >fnis<) så falck måtte
tilkaldes 2 timer senere kommer falck redderen tilbyder at lappe den
istedent for at bugsere cv hjem 200 kr det var en ok pris syntes vi
>jubii< og afsted det går hjem af uden flere ulykker

Se det var en begivensrig weekend
Hvad kan man så lære af det ?????
hæhæ at fjernsynet skal blive hjemme og HUSKE reserve hjulet og lade
tucho brahe blive hjemme >grin<

Knus Henriette.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 10-05-05 07:58

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Se det var en begivensrig weekend
> Hvad kan man så lære af det ?????
> Knus Henriette.

Hmmm, vi har ikke været afsted endnu i år - og jeres historie giver mig
da endnu en grund til at forsøge at overtale konen til at sælge camping-
vognen....

Nogen som vil købe en 3 år gammel, næsten ubrugt, LMC 495K Luxus

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Tournesol

Dato : 10-05-05 08:25

Hejsa

> [...]
>

>hihi< vi har nu også haft mange gode og dejlige oplevelse i vores gamle cv
>og det får vi helt sikkert også i vores nye
Selve weekenden var der også ganske dejlig og pladsen var også helt ok søde
mennesker omkring en pladsen summede af liv
Vi har nok opbrugt vores kvote af uheld >grin< så tril i bar eud i det
dejlige camping land

Knus Henriette.

Fra : verner

Dato : 10-05-05 11:37

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vognen....
>
> Nogen som vil købe en 3 år gammel, næsten ubrugt, LMC 495K Luxus

Nej tak har selv en fin vogn , men hvad årgang er konen og hvad koster
hun ?? ))
Undskyld kunne ikke dy mig.

> Mvh.
> Brian S Jensen

Venlig hilsen
verner

Fra : Brian S Jensen

Dato : 10-05-05 11:58

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej tak har selv en fin vogn , men hvad årgang er konen og hvad koster
> [...]

Okay, det var selvfølgelig også en mulighed......jeg beholder cv'en og
vi finder en fin pris på konen - men jeg vil altså ikke betale alt for meget

Mvh.
Brian S Jensen