Nycampist i DK - camping i DK
Fra : Jacob Madsen

Dato : 08-05-05 00:16

Hej

Vi vil til at campere lidt her i vort eget land. Har ellers kun dyrket denne
sport i Norge.

Det undrer mig, at når jeg kigger pladser i DK, så er priserne næsten ens
uanset hvor. Er der et campingkartel i Dk, som sørger for at det koster det
samme overalt.

Alternativt søger vi efter pladser i Jylland, som ikke er så kommercielle -
det vil sige, helst noget uden båse til campingvognene. Vi vil bare have en
flad mark, hvor vi kan slå sig ned som det nu passer os. Ikke så meget
luksus, bare hygge.

Har I nogle forslag til hvilke pladser vi kunne prøve?

Hilsen

Fam. Madsen

Fra : Gismo

Dato : 08-05-05 00:24

Jacob Madsen wrote:
> [...]
> ned som det nu passer os. Ikke så meget luksus, bare hygge.
>
> Har I nogle forslag til hvilke pladser vi kunne prøve?

Prøv denne side.

http://www.backtonature.dk/home/index2.htm

Gismo.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-05 07:49

en" <d@.dk> skrev
> [...]
> vil bare have en flad mark, hvor vi kan slå sig ned som det nu passer os.

Hej Jacob.
Jeg besøger hvert år en plads i midtjylland, som jeg er meget glad for.
Ingen luksus, ingen spillemaskiner, ingen bankohal eller tv-stue, men masser
af natur og hygge.
Der er mange forskellige aktiviteter, som man kan deltage i helt efter
ønske, og musik står i højsædet på denne plads, vel at mærke den musik man
selv laver med et instrument.

http://www.vammencamping.dk/dk/index.php

Hilsen Tommy T - Odense

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 08-05-05 09:43

"Jacob Madsen" <d@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> luksus, bare hygge.
>
> Har I nogle forslag til hvilke pladser vi kunne prøve?

Hej Jacob - der er mange forskellige priser på camping i Danmark. Du kan

denne hjemmeside finde oversigter over priser på rigtig mange
campingpladser - baseret på antal børn og voksne.

http://home20.inet.tele.dk/campingplads-priser/

God tur i det grønne.

/Flemming U

Fra : Dirk

Dato : 09-05-05 15:04

Prøv Kruså camping, den er ikke speciel primitiv, men man holder hvor og
hvordan man lyster

Dirk

Fra : Steen Larsen

Dato : 09-05-05 18:41

Jacob Madsen wrote:

> [...]
> ned som det nu passer os. Ikke så meget luksus, bare hygge.
>
> Har I nogle forslag til hvilke pladser vi kunne prøve?

Hej Jacob

Jeg kan varmt anbefale www.backtonature.dk som har en del små hygelige
samarbejdspladser uden den store gøjl.

Prøv at klikke ind og blive medlem kun 100 kr/år, som giver ret til
adgang til samarbejdspladser, mange med rabat på 15-25%, og gratis
årsmødetræf med spisning.

Det billigste jeg har oplevet voksne 40 kr. strøm 15 kr. minus BTN rabat
15% på persongebyr alså 2 voksne og strøm totalpris 83 kr./døgn det er
da billigt. Og der var det man skulle bruge toilet og bat(gratis) vand
strøm og toilettømning.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe