Hvem har telt i udstilling?
Fra : Pia

Dato : 05-05-05 16:11

Hej!

Vi vil til at købe os et telt og vil derfor gerne se på nogle modeller i
opstillet tilstand.
Kender I et sted i (helst syd-) Jylland, som har forskellige gode modeller
stående? Det siger lissom lidt mere end et billede.

Hvad med Flensborg forresten? Har de ikke osse telte dernede...?

--
Hilsen Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 16:22

"Pia" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stående? Det siger lissom lidt mere end et billede.
>
> Hvad med Flensborg forresten? Har de ikke osse telte dernede...?

Sjovt; det er lige de samme oplysninger vi søger.
Hvis du finder ud af det, vil du så være rar at skrive det i gruppen?

Med venlig hilsen

Lisbeth

Fra : Pro

Dato : 05-05-05 17:43

Ved ikke om du som privat kan se outwells showroom:

http://www.oase-outdoors.dk/

www.outwell.dk

det ligger i sønderjylland

Fra : K. H. Hansen

Dato : 06-05-05 16:57

A-Z har haft nogen dejlige outwell telte på tilbud, men husker ikke om de
har dem endnu, men om de er slået op, tja det ved jeg altså ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-05 21:16

"K. H. Hansen" <kkarlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> A-Z har haft nogen dejlige outwell telte på tilbud, men husker ikke om de
> har dem endnu, men om de er slået op, tja det ved jeg altså ikke.

Vi har været i A-Z for at se efter. Men nej, de er ikke slået op. Der er
heller ingen stofprøver o.l. Men der er en skærm, hvor der er de samme
billeder som man kan se på nettet.
Desværre har de heller ikke de største telte - og kan ikke skaffe dem.

Lisbeth

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 08-05-05 19:34

Pia wrote:
> [...]
> modeller stående? Det siger lissom lidt mere end et billede.
>
> Hvad med Flensborg forresten? Har de ikke osse telte dernede...?

Hej
Jeg sidder med Campingferie nr. 8, et magasin der kan fås gratis hos de
fleste campingforhandlere.
På side 29 er der en liste over hvor "Sommerkaravanen" kommer. Der skulle
også være opslåede telte de steder. Der er for øvrigt en oversigt over telte
et andet sted i bladet. Men de er på: Vikær-Diernæs Strand camping den 1.
juli, Frigård Camping den 2. Hvidbjerg Strand Camping den 3. og Riis Camping
den 4. juli. Mon ikke det dækker det område du omtaler?
Ebbe

Fra : Pia

Dato : 09-05-05 07:54

> Men de er på: Vikær-Diernæs Strand camping den 1. juli, Frigård Camping
> den 2. Hvidbjerg Strand Camping den 3. og Riis Camping den 4. juli. Mon
> ikke det dækker det område du omtaler?

Jo! Diernæs ligger ikke langt fra hvor vi bor. Tak for tippet.

--
Hilsen Jakob

Fra : HJM

Dato : 09-05-05 15:15

Hejsa, Prøv www.nhcamping.dk de ligger ved Åbenrå tlf. 74 66 23 63

Mvh. Hans J Mathiesen

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 17:59

"HJM" <hj.mat@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa, Prøv www.nhcamping.dk de ligger ved Åbenrå tlf. 74 66 23 63
>
> Mvh. Hans J Mathiesen

Også nitte. Det har billeder at telte, Ikke nogle opstillet.

Lisbeth

Fra : Pro

Dato : 10-05-05 18:31

Prøv http://www.oase-outdoors.dk/ du kan måske få lov til at se deres show
room...det er producenten af outwell.... www.outwell.dk som ligger i
Give...men du kan nu osse sagtens se billederne på nettet som er helt
ok....Mvh. Kim

Fra : Pia

Dato : 12-05-05 21:23

> Prøv http://www.oase-outdoors.dk/ du kan måske få lov til at se deres show
> room...det er producenten af outwell.... www.outwell.dk som ligger i
> Give...

Dem har vi snakket med. Det er ikke for private.

--
Hilsen Jakob