Campingplads med festlokale
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-05 22:52

Findes der mon campingpladser som tilbyder at man kan holde fest i
tilstødende lokaler?

Jeg skal holde en mindre fest 15-20 mennesker, men gider ikke sidde i et
lummert forsamlingshus

Fra : news

Dato : 02-05-05 11:48

Kik på FEDDET - ved Fakse

Fra : Verner

Dato : 02-05-05 17:20

On Mon, 2 May 2005 12:47:31 +0200, "news" <mbp@mobil.dk> wrote:

>Kik på FEDDET - ved Fakse

Feddet Camping har da ikke festlokaler - de har da kun almindelige
opholdsrum som alle kan benytte indenfor "rolige" rammer !

Verner

Fra : Mbp

Dato : 03-05-05 07:48

FEDDET HAR FESTLOKALE..... De har indrettet på Fedgården, man kan leje til
festlige arrangementer.

Der sker jo nyt hele tiden og det kan være svært at være opdateret - når man
oftest skal rette andre.

Fra : Verner

Dato : 03-05-05 15:16

On Tue, 3 May 2005 08:47:34 +0200, "Mbp" <mbp@xxmobil.dk> wrote:

>Der sker jo nyt hele tiden og det kan være svært at være opdateret - når man
>oftest skal rette andre.

Det hedder ikke "at rette andre" det hedder at "svare på et indlæg" !

Har du aldrig været på Usenet før, så velkommen

Verner

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 02-05-05 13:56

Hej du, ja hvor i landet vil du hen ?

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 17:46

Sorry, hvor dum kan man være:
Københavnsområdet er der tale om...

Fakse Vandrehjem tilbyder selskabslokaler, hvor man kan holde fest, men det
er måske nok liiige langt nok væk

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 02-05-05 02:28

http://www.vammencamping.dk/dk/index.php

Et rigtig hyggeligt sted og en dejlig rolig campingplads.

Venlig hilsen

Bente

Fra : Sten Bo

Dato : 03-05-05 06:25

"Bente Jørgensen" <bente.jorgensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.vammencamping.dk/dk/index.php
>
> Et rigtig hyggeligt sted og en dejlig rolig campingplads.
>
> Venlig hilsen
>
> Bente

Hej Ja indtil festudvalget ankom.

Ikke at vi ikke kan hygge - men find en plads med et godt "sibirjen" hvor
man kan lave ringborg.

Vi har selv holdt fester på pladserne og jeg har stadig røde ører over
dengang jeg kl 3 faldt og væltede naboens ungers iglo fordi jeg ikke kunne
se bardunerne i mørket. Man havde endda tændt getoblasteren dæmpet for at
slippe for at høre us mumle i baggrunden.
Nå, de var inviteret med og brugte 1 times tid på de gamle idioters gode
historier.

Men

Men jeg syns alligevel, at festlokaler midt på en campingplads er en uskik.
Jeg kan godt forstå formålet, pladsens overlevelse, men strikt overholdelse
af roreglerne er i modstrid med tiltrækkelse af mange gæster.

Jeg har med fornøjelse læst tidligere debat om f.eks. Western Camp - Det var
måske også et forslag? Musik, dans og dejlige mennesker.

Hilsen og go fest.
Sten Bo

Fra : uffe.j

Dato : 03-05-05 16:25

http://www.jorgensen.fr/residence/DKcamping.htm

--
uffe.j@privatnospam.dk
Ved svar, fjern "nospam".

Fra : Campingstuff

Dato : 03-05-05 17:18

Hej

> Findes der mon campingpladser som tilbyder at man kan holde fest i
> tilstødende lokaler?

> Jeg skal holde en mindre fest 15-20 mennesker, men gider ikke sidde i et
> lummert forsamlingshus

Kan sige at vi hvert år holder fætter/kusine kom-sammen, som nu to gange er
holdt på en campingplads. Det gentager vi igen i år.
Naturligvis under hensynstagen til alle andre på pladsen, men vi slutter nu
normalt før kl 23, men starter så også ved 13 tiden.

Vi har benyttet Stubbekøbing Camping fordi vi nu engang er fra Falster og at
det skal holdes på Falster (det skal det bare), og de sætter et fint
"partytelt" op til os og mon ikke du kan få andre til det samme.
"Københavnerne" kører så enten hjem igen eller lejer en hytte, hvor vi med
cv naturligvis overnatter i de dage vi kan.
Og det ene år spillede et familiemedlem på harmonika, det er sq da
hggeligt..
Du kan hvis du har lyst læse lidt om pladsen osv her.
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=18

vh
Hans Jørgen