klemlamper (spot)
Fra : Lene H?jgaard

Dato : 30-04-05 02:01

Er der nogen der ved hvor man kan få klemlamper i plast. Jeg skal
bruge dem i sovekabinen.

Fra : Jette Mogensen

Dato : 30-04-05 06:55

"Lene H?jgaard" <buskehale@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan få klemlamper i plast. Jeg skal
> bruge dem i sovekabinen.

Vi har købt vores i Silvan for et par år siden.Du kan også prøve Bilka
eller Bauhaus.

Og endelig er der selvfølgelig din campi9ngforhandler,men han er nok den
dyreste.

mvh Jette

Fra : Sten Bo

Dato : 30-04-05 08:37

"Jette Mogensen" <jette.mogensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller Bauhaus.
>
> Og endelig er der selvfølgelig din campi9ngforhandler,men han er nok den

Hej Jette

Og i Ikea.

Men det ser ud til på nettet, at det nu er en type med skruetvinge. Jeg har
hurtigsøgt i google efter klemmetypen uden resultat - så det kan være du
skal på genbrugsmarked et eller andet sted. Det kan jo også være, at den
helt lokale installatør har nogle på lager, ser dem sommetider i
tilbudskasserne ude for butikkerne.

Vi har som sengelamper købt nogle arbejdslamper til autobrug kr. 49 95
silvan - typen med et 8 W rør og sat en afbryder på ledningen. Lyset er lidt
uhyggeligt men udmærket til at læse ved og de kan uden at varme for meget
ligge nede i sengetøjet f.eks. ved hovedpuden - så lyset ikke generer andre.
Tjek lige efter en ½ times tid om lige den model blir varm tildækket, men
vores blir bare lunkene. Vi syns at det er en god løsning især til børn, der
måske ikke kan passe på varmen fra en spotpære. Der er en lille strop oppe i
hjørnet af vores sovekabine (CC) så lampen, der har en krog i enden kan
hænges op.

Hilsen