Campingvognen skal skrottes
Fra : Peter Martin

Dato : 29-04-05 20:27

Hej alle.

Den gamle campingvogn kan ikke mere.
Spørgsmålet er hvad skal jeg stille op med den?
Hvor gør man af sådan en, hvis det skal gøres ordentligt?

Mvh. Peter Martin

Fra : Ollie

Dato : 29-04-05 23:09

In article <42728a79$0$657$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Peter Martin
<pm@petermartin.dk> wrote:

> Hej alle.
>
> Den gamle campingvogn kan ikke mere.
> Spørgsmålet er hvad skal jeg stille op med den?
> Hvor gør man af sådan en, hvis det skal gøres ordentligt?
>
> Mvh. Peter Martin

Hvad betyder kan ikke mere?

Rådnet op eller bare ikke beboelig mere?

Jeg kender nemlig en klub som mangler en isbod og som godt kunne bruge
en udtjent campingvogn.

De vil alligevel fjerne alt indvendigt men gulvet skal selvfølgelig
kunne holde til at man opholder sig i vognen

Kan din bruges til dette ?

Mvh

Ole

Fra : Peter Martin

Dato : 01-05-05 12:16

Hej Ole.

Campingvognen er ikke rådden. Bare gammel og frygtelig umoderne.
Gulvet fejler så vidt jeg ved ikke noget. Tror sagtens man kunne bruge
den til isbod (med lidt knofedt) :)

Hvor ligger klubben? Campingvognen står ved Brovst i nordjylland. Kom
bare og hent den.

Mvh

Peter Martin

Fra : Ollie

Dato : 02-05-05 20:51

In article <4274ba6e$0$652$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Peter Martin
<pm@petermartin.dk> wrote:

> [...]
> den til isbod (med lidt knofedt) :)
>
> Hvor ligger klubben? Campingvognen står ved Brovst i nordjylland. Kom

Tak jeg hører lige klubben hvad de synes.

De hører til i Århus, kan den køre så langt?

Mvh.

Ole

Fra : Ollie

Dato : 03-05-05 20:39

<pm@petermartin.dk> wrote:

> [...]
> den til isbod (med lidt knofedt) :)
>
> Hvor ligger klubben? Campingvognen står ved Brovst i nordjylland. Kom

Hej igen

Kan de kontakte dig pr. telefon eller mail?

Mvh

Ole

Fra : Peter Martin

Dato : 11-05-05 18:58

Hej Ole.

Prøvede at maile men noget gik galt. (?)
De kan bare maile løs.

Mvh. Martin

Fra : Ollie

Dato : 11-05-05 21:10

In article <42824799$0$659$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Peter Martin
<pm@petermartin.dk> wrote:

> Hej Ole.
>
> Prøvede at maile men noget gik galt. (?)
> De kan bare maile løs.
>
> Mvh. Martin

Helt Ok

Jeg havde bare ikke tænkt på at din mail adresse stod her.

Det er der ikke ret mange der bruger.

Adressen er nu videre sendt.

Med venlig hilsen

Ole