hold da op :-)
Fra : Tournesol

Dato : 25-04-05 11:09

Hejsa

Vi tømte i går vores gamle cv da vi skal hente vores nye i morgen
Er du vild hvor ham man altså meget med selv om man ikke syntes der er så
meget >fins< kan det virkelig være i sådan en lille cv >grin< jeg tænkte vi
må heller veje det og til min overaskelse vejde de ting vi havde i cv kun 80
kg undtaget det tøj som vi slæber ned

Vi glæder os som børn til jul til i morgen børne glæder sig for første
gang extra til at de skal på camping da den nye vogn er en køjevog og nu kan
begge børn sove i fred og ro uden at vække det andet barn og far og mor kan
få lov at slappe af jamen det bliver skønt

Jeg kan slet ikke lade være at tænke på at det tog mig 15 år at overtale min
mand til en cv og i dag vil han slet ikke være foruden >grin< så nogle gange
skal man bare spinge ud i det

Knus Henriette.

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 25-04-05 15:03

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote in message

> [...]
> kan begge børn sove i fred og ro uden at vække det andet barn og far og
> mor kan få lov at slappe af jamen det bliver skønt

Jamen - til lykke så

Vil du løfte sløret for hvilken vogn i har valgt?

--

Med venlig campinghilsen, Erik Nielsen – Odense.
Hobby 495 Excelent Ufe – Peugeot 406 2.0 ST – TomTom navigation.

Fra : Tournesol

Dato : 25-04-05 16:07

Hejsa

> Jamen - til lykke så

Tak

> Vil du løfte sløret for hvilken vogn i har valgt?

Ja da
En Adria Unica a 502 fra 2000 en ret pæn vogn

Knusa Henriette.