Børnesovepose
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 25-04-05 07:48

Hej -

Min 5½-årige datter skal på koloni med børnehaven.

Hun vil så gerne have sin egen sovepose - og den må selv sagt gerne være
"piget". Dvs. noget med lyserøde prinsesser eller lignende.

Hvor i eller omkring Århus kan jeg købe sådan en sovepose?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Tournesol

Dato : 25-04-05 08:24

Hejsa

jeg kender ikke din by men jeg er ret sikker på at jysksengetøj har nogle
søde soveposer

Knus Henriette.

Fra : Howard

Dato : 25-04-05 11:48

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> jeg kender ikke din by men jeg er ret sikker på at jysksengetøj har nogle
> søde soveposer
>
> Knus Henriette.

De har Disney Prinsesse soveposer til 200 kr.

Carsten

Fra : LC

Dato : 25-04-05 08:21

Jysk sengetøjslager

Mvh Lars

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 25-04-05 20:52

"LC" <BOoHFJERNMIG@it.dk> skrev i en meddelelse
> Jysk sengetøjslager

Hr. Larsen har i et tv program fortalt at det nu hedder mere mundret,
"JYSK".

På nudansk http://www.jysk.dk/ hvis i leder efter dem på nettet.

--
Konen var så ked af sin lille hønsemund og klagede til lægen...Jo, det er da
let, sagde lægen.Du ska bare sige; det er da magverdit, 200 x hver dag... Og

Fra : mcloud

Dato : 25-04-05 16:09

Hej Jan
Eller har Coop lige haft tilbud på soveposer med Peter plys + venner
mvh mcloud

Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 25-04-05 20:35

Jeg købte en i Føtex for noget tid siden i lyserød..

Gitte

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 26-04-05 07:20

"Jan Bang Jensby" wrote

Tak til jer alle!

Den lyserøde pose med tilhørende rygsæg er anskaffet - og min datter er
ellevild.

- Jensby